Miten tekisit jos et ole varma onko fb:stä löytämäsi henkilö tuttusi vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Löysin fb:stä nimihaulla henkilön joka saattaa olla tuttuni tai sitten ei, kuvaa profiilissa ei ole eikä muitakaan tuntomerkkejä joiden perusteella voisi päätellä, nimi on kuitenkin suht harvinainen joten saattaisi hyvinkin olla, tai sitten ei ole.

Miten toimisit, laittaisitko kaveripyynnön viestin kera jossa selittäisit keneksi henkilö luulet ja ottaisit riskin että onkin joku täysin tuntematon ihminen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten toimisit, laittaisitko kaveripyynnön viestin kera jossa selittäisit keneksi henkilö luulet ja ottaisit riskin että onkin joku täysin tuntematon ihminen?

Eihän tuossa kummempaa riskiä ole, laita siihen että jos on oikea tyyppi niin toivoisit että pyyntö hyväksyttäisiin ja olisi kivaa olla kaverit, jos taas väärä henkilö niin pahoittelut häiriöstä! :)

Mä olen lähettänyt ihan vaan viestin jossa olen kysellyt että mahdatkohan olla se, joksi luulen. Ne jotka ovat olleet "epäilemiäni" henkilöitä, ovat sitten laittaneet heti kaveripyynnön minulle, ja ne jotka eivät ole olleet, ovat vastanneet että en ole etsimäsi henkilö.

Yhteistyössä