Miten tekisin aloituksen seksiin?

  • Viestiketjun aloittaja "Olga"
  • Ensimmäinen viesti
"Olga"
Alkuperäinen kirjoittaja [sofie.];30302039:
Ei kai siinä mitään tarvi neuvotella? Kimppuun vaan ja antaa himon puhua puolestaan.
Meillä on aina tehty näin..yhteisiä vuosia jo kauan. Akateemisuus selittänee.
Emme ole spontaaneja vaikka se tekisi ehkä hyvää. Nyt pitäisi löytää keino aloitteelle ja seksille.
 
"Olga"
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30302112:
Käytät sormea vähän lemmenonkalossasi ja sitten pyyhkäiset korvien taakse vähän sitä kosteutta, sitten halailet vähä miestäsi, niin luonto hoitaa loput tai ainakin luulisin niin =)
Enhän minä näin voi tehdä, mieheni saisi slaagin. Hän ei tykkää tahdittomuudesta. Hänet pitää vietellä romanttisesti.
 
"noo"
Mitä jos ihan vaan menet lähelle? Istut vieressä, ja juttelette mukavia. Lasket siinä huomaamatta kätesi hänen reidelleen, annat olla siinä. Vähän myöhemmin silittelet hiljalleen jne.
 
"Olga"
[QUOTE="noo";30302224]Mitä jos ihan vaan menet lähelle? Istut vieressä, ja juttelette mukavia. Lasket siinä huomaamatta kätesi hänen reidelleen, annat olla siinä. Vähän myöhemmin silittelet hiljalleen jne.[/QUOTE]

Tämä voisi toimia mieheni tuntien. :)
 
[QUOTE="Olga";30302050]Meillä on aina tehty näin..yhteisiä vuosia jo kauan. Akateemisuus selittänee.
Emme ole spontaaneja vaikka se tekisi ehkä hyvää. Nyt pitäisi löytää keino aloitteelle ja seksille.[/QUOTE]

Heh. Silloin kun minä olin naimisissa (molemmat akateemisia) minusta näki kuulema jo silmien asennosta milloin halusin eniten. (Ihan oikein näki, toim. huom.)
 
Lentsis
Pusut, suudelmat, suukot, moiskaukset, muiskaukset! Eikä pelkästään huulille, vaan kaulalle, niskaan, korvalehdille! Silleen kiireettömästi muiskutellen kyllä syttyy jos on syttyäkseen, kun lähettää vähän väreitä päästä jalkoihin.

Nännit on joko/tai-juttu miehillä, mutta JOS hän tykkä (ota selvää!!!!) niiden pusuttelu ja näykkiminen saa seksihalun hyppäämään monta välivaihetta etiäppäi!

Mut tärkeintä ihan oikeesti on käydä kimppuun! Mikään ei tunnu niin ihanalta kuin olla himon kohteena.
 

Yhteistyössä