Miten teitä on huijattu lapsena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkimakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rokkimakkara

Aktiivinen jäsen
13.04.2007
4 821
0
36
Huijattu ja mihin ootte uskoneet? Mulla tulee mieleen, kun isä pelotteli uimishommissa, että jos menee liian syvälle, niin vesihiisi vie. Vieläkin pelkään syviä vesiä...

Serkkupoika juksas, että saunassa ei saa pierasta tai sauna räjähtää. Uskoin onneton monta vuotta :kieh:

Ja tietty uskoin joulupukkiin, hammaskeijuihin, pääsiäiskukkoon jne aikani.

Keltainen wcpaperi on keltaista koska kiinalaiset on sen jo kerran käyttäny.
Kysyin heinäpellolla miten pikkupaalien ympärille tulee narut siellä koneessa, siellä on kuulemma pieniä kiinalaisia jotka sitoo ne :whistle: En ihan tainnut tuota kyllä uskoa.
Jos nielasee vaikka omenan siemenen nii kasvaa omppopuu masuun.
Jos irvistää jää naama semmoseks, nää vakiot.

jos syö omenan tai appelsiinin siemenen, mahassa alkaa kasvaa puu. jos nielaisee purkan, suolet menee solmuun. ne sienet joista nousee savua, olivat kuulemma sodan aikana maahan tiputettuja pommeja. mä uskoin kaiken :(

Vähän asian vierestä, meidän kissa karkas kerran ja joku oli vienyt sen johki katastrofiyhdistykseen ja lopulta löydettiin se n.50km päästä kaupungista yhdestä ensikodista.
Naapurin muksut kyseli äipältä mistä se löyty ja millä se sinne oli menny. Äippä sano että bussilla meni ja ne muksut usko :o

Mua on huijattu tiäs miten, ihme kun en saanut traumoja.

Uimapaikalla ei saanut sukeltaa laiturin alle, koska sinne on moni jo jäänyt loukkuun ja siellä on siitä syystä paljon luurankoja. En tiedä miksi näin sanottiin, kun en edes aikonut sinne sukeltaa.

Laiturilla ei saa roikkua, koska näkki vie mukanaan.

Hautausmaalla ei saa kävellä haudoilla, koska kuolleet vetää mukanaan hautaan. Muistan, kun aina kuvittelin miten sieltä haudasta nousee käsi ja kiskasee mukanaan hautaan.

Kun olin ihan pieni niin kuulin äitini sanovan, että sitten kun hän kuolee niin ei tarvi haaskata rahaa kalliiseen arkkuun vaan voi ostaa sellaisen pienen ja pilkkoo hänet sitten sinne. Se ei ilmeisesti ollut tarkoitettu kuitekaan mun korville, mutta minä uskoin että niin voi tehdä.

Sitten näitä perinteisiä, että jos vääntelee naamaa tai pitää silmiä kierossa niin ne jää sillä tavalla.

Että muut on parempia kuin minä, minusta ei ole mihinkään. (en pärjää koulussa, ei ole laulun ääntä, ei rytmitajua, eikä ylipäätään mitää)
Uskoin monta vuotta tuon.

Nyt 35v alan pikkuhiljaa saada itseluottamuksen takaisin. Kauan siihen menee ja ajoittain takapakkia tulee, mutta töitä olen sen eteen tehnyt ja PALJON ja aivan ITSE!

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Vähän asian vierestä, meidän kissa karkas kerran ja joku oli vienyt sen johki katastrofiyhdistykseen ja lopulta löydettiin se n.50km päästä kaupungista yhdestä ensikodista.
Naapurin muksut kyseli äipältä mistä se löyty ja millä se sinne oli menny. Äippä sano että bussilla meni ja ne muksut usko :o

Anteeks.

Kissa katastrofiyhdistyksessä :laugh: :laugh: :laugh:

:ashamed:

Joka oksalla on piru seuraamassa että olet kiltisti tai jotain sinne päin pelotteli muuten niin kiltti ja mukava mummo aikoinaan.. monta vuotta katselin oksia tarkkaan kun liikuin pimeällä ulkona.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Että muut on parempia kuin minä, minusta ei ole mihinkään. (en pärjää koulussa, ei ole laulun ääntä, ei rytmitajua, eikä ylipäätään mitää)
Uskoin monta vuotta tuon.

Nyt 35v alan pikkuhiljaa saada itseluottamuksen takaisin. Kauan siihen menee ja ajoittain takapakkia tulee, mutta töitä olen sen eteen tehnyt ja PALJON ja aivan ITSE!

Mua on huijattu ihan samalla tavalla: isosisko oli aina kaikessa "parempi" ja minua verrattiin häneen. Olen vieläkin loukkaantunut, kun eräs setäni ei koskaan huomioinut minua, vaan oli enemmän kiinnostunut sisarusteni asioista ja kehui vain heitä. (Tosin kyseinen setä myös haukkui omaa lastaan, mistä minä myös loukkaannuin.)
Vasta noin 25v- kolmikymppisenä olen alkanut ymmärtämään, että minä olen aina ollut monessa asiassa parempi kuin siskoni. Mutta niin syvästi olen pahoittanut mieleni, etten ikinä enää aio laulaa ja opiskelun olen jättänyt kesken. Jospa vielä joskus saisin todistettua itselleni, että osaan minä opiskellakin...

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:

Anteeks.

Kissa katastrofiyhdistyksessä :laugh: :laugh: :laugh:

:ashamed:
Kissojen katastrofiyhdistys, ottaa vastaan löytökissoja ja koittaa etsiä niille uuden kodin.

Mun ukki on tosi lyhyt ja ihan älyttömän karvanen mies, niin mun isä huijas mua että ukista on yritetty tehä apinaa, mutta karvat loppu kesken :D Ja mä uskoin ton varmaan kymmenen vuotiaaks asti :D

Joulupukilla tietenkin :xmas: Ja serkkupoika narutti mua sanomalla, että pisamit häviää, jos levittää piimää ja kanankakkaa naamaansa ja makaa iltapäivän auringossa. Mustalaiset vie, jos on tuhma. Mitähän muita niitä oli....