miten teillä

• Viestiketjun aloittaja päivän ruokailut
  • Ensimmäinen viesti
päivän ruokailut
siis miten teillä noin 1v5kk ikäiset syövät,tarkoittaen monta ateriaa menee päivässä meillä syödään aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja vielä iltapala siis syödäänkö monilla vielä kaksi lämmintä ateriaa päivässä vai meneekö vain yksi?
:flower: :)

päivän ruokailut
no hyvä välillä vaan tuntuu itsestä jo että meillä vaan syödään koko ajan mutta hyvä jos muilla sama rytmi että menee kaksi lämmintä ateriaa päivässä :) välillä tuntuu että jotkut pitävät liikana mutta meillä toimii ihan hyvin

No meillä on kaikilla kolmella lapsella ihan puolivuotiaasta saakka ollut se "normaali" ruokailurytmi; aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Joskus aamupalan ja lounaan välissä saavat jotain hedelmää tai leipää. Eli kaksi lämmintä ateriaa. Nyt lapset on 4,5v, 2v ja 1v. Välillä ruokailu takkuaa itse kunkin kohdalla, mutta pääasiassa syövät reippaasti, etenkin kuopus.

Meillä tyttö 1v.2kk. Pienestä pitäen syönyt 2 lämmintä ateria. Eli kaiken kaikkiaan aamupala,lounas, välipala,päivällinen,välipala ja iltapala. Meinaan antaakki 2 lämmintä sapuskaa tulevaisuudessakin jos vaan syö. Niinhän sitä suositellaankin. Kamun muksu saman ikäinen mutta syö vain yhden lämpimän aterian, mutta hyvin on kasvanut ja pärjännyt hänkin. Että yksilöllistä on... =)

ARCHIE
Samanlainen ruokarytmi meilläkin eli kaksi lämmintä ruokaa päivässä. Minä myös olen aloittanut tuon "säännöllisen ruokailun" heti kun soseita sai alkaa antamaan siis siinä 4 kk:n tietämissä. Ts. pyrin alusta asti antamaan ruuan suht samaan aikaan ja hyvin on toiminut.

Yhteistyössä