miten teillä synnytys käynnistynyt??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sitäodotellessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tahdonvoimalla, vauhdikkaalla ankkataaperrusmaratoonilla ja nimeltämainitsemattomalla laksatiiviöljyllä.
iltapäivällä päätin et nyt riitti, hörppäsin öljyt piimän kanssa (ja lakuja, mmmm..) sit shoppailemaan, eli kvaappumaan reippaasti sisätilihin suojaan kevään loskasateelta. parin tunnin sessio sitä (kyllä siskoa nauratti kun katto mun menoa)ja litra vettä et oli mojova kus hätä. kyllä supisteli kivasti. ja illal menin synnärille ja aamul oli typy sylissä. :heart:

ei millään vippaskonsteilla lähtenyt.. :| kakkonen lähti samalla tavalla ko esikoinen, ajan kanssa mutta vähän myöhemmin, antoi tyttö itteään odotella. Poika (eka siis ) :) läks itsekseen 40+6 illalla käynnistymään syntyi sit 41+2 aamulla omin toimin kaikki, tyttö toka siis läks 41+3 illalla ja syntyi 41+4 (ois ollut ya kontrolli samana aamuna ko synty) iltapäivällä kuuden aikaan..
kolme ässää ja ikkunanpesut kokeilin, kauppakassit, saunan pesut pyllistlyt ja kyykistelyt, hiihtääkin oisin varmaan lähtenyt jos ois lunta ollut tai narua hypännyt jos ois naru ollut siihen "hätään".. :D

tsemppiä vaan viimoisille päiville jos semmoiset on

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Olin palstailemassa :ashamed:

hei no niin mäki viimoiseen asti, piti vielä moikkaamassa käydä "kaverit" ko läksin :laugh: mitä siinä nolostelemaan...
jos olisin ollut sängyllä pungertamassa ja langalla niin sittenkin ei vois muuta kuin nauraa :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja älähän nyt:

hei no niin mäki viimoiseen asti, piti vielä moikkaamassa käydä "kaverit" ko läksin :laugh: mitä siinä nolostelemaan...
jos olisin ollut sängyllä pungertamassa ja langalla niin sittenkin ei vois muuta kuin nauraa :D :laugh:

niin kävin minäkin tiedottamassa, että nyt tuli lähtö :D
Ja salissa vielä muistutin miestä, että muistaa sitten käydä raportoimassa tuloksen palstalle :D

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja älähän nyt:

niin kävin minäkin tiedottamassa, että nyt tuli lähtö :D
Ja salissa vielä muistutin miestä, että muistaa sitten käydä raportoimassa tuloksen palstalle :D

siis täähän oli itsestään selvyys :laugh:

Yhteistyössä