Miten teillä on mennyt ZOELY e-pillereiden kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miukumauku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miukumauku"

Vieras
Kerkesin jo yllättyä positiivisesti mutta nyt joudun taas pettymään. Eka laatta meni hienosti ei mitään haittavaikutuksia jos ei nyt tyhjennysvuodon poisjääntiä lue haitaksi. Lääkärin mukaan se on ihan normaalia näitten pillereitten kanssa. No toisen laatan yhteydessä viimeisen lumepillerin aikana alkoi sitten tyhjennysvuoto joka on nyt kestänyt läpi koko kolmannen laatan. Eli vaihtoon menee vissiin nämäkin pillerit. :/
Nyt neljäs laatta puoles välis ja tauotta kokoajan vuotanut.

Nyt sain sitten Femoden pillerit... Minkähänlaiset ne on?

En vuosiin ole syönyt pillereitä, enkä meinannut alkaa syödäkään kunnes kuulin Zoelysta. Yleensä pillerit ovat vieneet seksihaluni täysin. näillä ne ovat säilyneet. Vähän on panetuksen tunnetta laimentanut, mutta sinkun elämäntilanteeseen ihan hyvä, ettei tunne puutetta..

Tyhjennysvuotoa minullakaan ei juurikaan tule (tai tulee tosi vähän tai muutaman kk välein enemmän), mutta ei ole tullut välivuotojakaan. Reilun puoli vuotta olen näitä nyt syönyt. Ja syön vaikka sinkku olenkin, en halua tulla raskaaksi siitä satunnaisesta seksikerrastakaan jos sellaisia vastaan tulee, kondomi kun ei ole täysin luotettava.

Kuulostaa siltä, ettei nämä sovi sinulle. Kokeilin itse joitain vuosia sitten Yatzia (josta on nykyään niitä kauhutarinoita) ja silloin minulla oli tuo sama vaiva, koko ajan tuli jonkinlaista vuotoa ja oli maha kipeä.

Yhteistyössä