U
Uuli
Vieras
Mitenkäs teidän keskenmenot ovat alkaneet? Kivuilla vai vuodolla? Onko vuoto ollut alkuun tuhrua vai heti runsasta? Kuinka nopeasti tuhruvuoto lisääntynyt putoukseksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 15:33 meme kirjoitti:Ressu, mulla on vähän sama ongelma, että olen huono odottamaanja malttamatonkin...ja kierto sama kuin sullakin n 35 päivää. Mukavaa huomata, että vaikka olet viikon jäljessä, meidän hommat ovat menneet samoja latuja. Siitä tulee tunne entuudestaan, että kaikki on varmaan ihan hyvin ja normaalisti kuuluukin mennä näin. Milloin aiotte yrittää uudelleen? Me odotellaan kesään, että ehtii toipua kunnolla ja olemme menossa heinäkuussa Prahaan, niin ei viitsis riskeerata ennen sitä mitään. Kivaa viikonloppua! Oliskohan joku muu keino viestailla kuin tämä, vai onko tämä systeemi susta ok?
Voitais tosiaan viestitellä muullakin tapaa, kun tuntuu ettei kaikki kuulu tän otsikon alle. Oisko sähköposti mitään?
Kuulostaa tosi kivalta toi Prahan matka. On jotain vähän muuta ajateltavaa ja se on tosi kiva paikka.
Minulla keskenmeno alkoi v.8 kivulla ja vuodolla!Olin odottanut kaksosia,toinen tuli pois!Toinen syntyi terveenä v.36! :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 11:32 enkeli prinsessa kirjoitti:Sain km rv8 puolitoista vuotta sitten ja minulla se alkoi ensin tuhrulla jota kesti noin viikon...sitten eräänä päivänä olin kaupungissa ja mietin, että miksi selkääni sattuu tosi paljon...illalla sitten kivut vaan paheni enkä pystynyt mitenkään päin olemaan.
Menin sitten vessaan ja kaikki tuli kerralla ulos...
Sen jälkeen mentiin päivystyksessä käymään joka totesi olleen spontaani km...