miten teillä hoituu tilanteet jos lapset ei tottele, huudetaanko vai miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pinkwawe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pinkwawe

Jäsen
03.06.2004
624
0
16
Tuli tossa viikonlopun keskustelusta mieleen et miten teillä hoidetaan tilanteet jos lapsille on kerran kaksi jo sanottu jostain asiasta ja vieläkään ei tunnu sana menevän perille...meneekö teillä huutamiseksi vai pysyttekö tyynen rauhallisena ..ja jos huudetaan niin huutako äiti vai isä..ja yleensäkin "huutaako" teidän miehenne yleensä lapsille vai onko teillä äiti joka "karjuu" :)

Nyt on kyllä pakko myöntää, etä mulla menee huutamiseksi varmaan joka kolmas kerta.... *nolottaa* Olen huono äiti pms-aikaan.

Mies ei kyllä ääntään korota vaikka maailma kaatuisi, hih.

Äiti huutaa, isää tottelevat paljon paremmin kuin äitiä.
Muutaman kerran olen kuullut isän huutavan, kerran oli laihdutuskuurilla, vissiin niin nälkä ettei jaksanut lasten tappelua kuunnella. :laugh:
Muuten mies on pitkäpinnainen kyllä. :heart:

Justiinsa annoin viimeisen varoituksen. Seuraavasta joutuu arestiin.
Valitettavan usein menee huutamiseksi. Isä kyllä yleensä huutaa kovemmalla äänellä, oikein hävettää joskus jos ikkunat sattuu oleen auki :0

Meillä on aika ihme ellei joka päivä huutoa kuulu kun neljä lasta on joku keksii aina jotain jäynää ja minähän reagoin huutamalla ja juu, eivät ne siltikään tottele.

kiitos vastauksista , kuulostaa siis ihan "normaalilta" tää meidän olo välillä täällä kotona...mummi kun on sitä mieltä että ääntä ei saa korottaa yhtään vaan aina yritetään tehdä niin että etsitään yölläkin vaikka kadonnutta lelua, kunhan lapsi on hiljaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
Nyt on kyllä pakko myöntää, etä mulla menee huutamiseksi varmaan joka kolmas kerta.... *nolottaa* Olen huono äiti pms-aikaan.

Mies ei kyllä ääntään korota vaikka maailma kaatuisi, hih.

Täysi peesi..:/

Meillä huudetaan kyllä varmasti joka päivä.. *huoh* ja sekä vanhemmat että lapset..pitäis kyllä oikeesti olla noiden kanssa pidempi pinna, mutta normaalilla äänellä ei kyllä tässä pesueessa saa mitään tulosta aikaan..aina vaan: joo joo, kohta JA MITÄÄN EI TAPAHDU! ARGHHHHH!!!! siis miten tuollaiset 7 ja 10veen sais tekemään mitään ilman et huutaa peräsuoli putkella...

Yhteistyössä