Miten teihin suhtaudutaan,kun itkette?

• Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
??
jos purskahdat itkuun esim.väsymyksestä,miten läheisesi suhtautuvat siihen? juoksevatko karkuun?
mä en ilmeisesti saa itkeä, koska sillon kyl sanotaan et "mäpä meen tästä,moi! "
Miksi pitäisi yrittää esittää että olen iloinen, kun maailmani on romahtanut..huoh..

vieras
Jos väsymyksestä itken, niin itken yleensä yksin. Silloin se pahimmin iskee.

Jos taas riidellessä mies sanoo jotain todella inhottavaa ja alan itkeä (mikä nyt varmasti on taas joidenkin täydellisten ihmisten mielestä täysin naurettavaa aikuiselta ihmiseltä), niin mies joko lopettaa ilkeilynsä tai ryhtyy kahta kauheammaksi.

Jos erehdyn itkemään miehen kuullen se suuttuu ihan tosissaan. Ei kestä itkua yhtään..mutta luulen että johtuu siitä että anoppi käyttää valtaansa lapsiin itkemällä ja valittamalla niille omaa kurjuuttaa ja siks toi ei kestä itkemistä yhtään..

suku
Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:
Jos erehdyn itkemään miehen kuullen se suuttuu ihan tosissaan. Ei kestä itkua yhtään..mutta luulen että johtuu siitä että anoppi käyttää valtaansa lapsiin itkemällä ja valittamalla niille omaa kurjuuttaa ja siks toi ei kestä itkemistä yhtään..
No höh :/ Onks teillä omia lapsia? Miten sun miehes lapsen itkuun sit suhtautuu?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos väsymyksestä itken, niin itken yleensä yksin. Silloin se pahimmin iskee.

Jos taas riidellessä mies sanoo jotain todella inhottavaa ja alan itkeä (mikä nyt varmasti on taas joidenkin täydellisten ihmisten mielestä täysin naurettavaa aikuiselta ihmiseltä), niin mies joko lopettaa ilkeilynsä tai ryhtyy kahta kauheammaksi.
Lisään vielä tähän omaan vastaukseeni, että jos siis itken miehen nähden jossain muussa kun riitatilanteessa, niin ei se sillon tietenkään suutu. Lähinnä huolestuu ja järkyttyy kun luulee suunnilleen että olen saanut tietää olevani kuolemansairas, vaikka olisin vain vähän väsynyt... miehet.

Meillä mun pieni tyttö tulee välittömästi halaamaan ja koira änkee syliin ja nuolee naamaa... Mies ehkä tokasee, että jaa, mikäs nyt tuli... :p (njuu, telkkaristakin saattaa tulla liian koskettavia ohjelmia välillä...)

Yhteistyössä