E
"etkä"
Vieras
[QUOTE="jenni";24709624]Mihin työpaikkaan voi mennä kuukaudeksi ja jäädä taas pois? Vai pitääkö kaikki isäkuukauden viimeiseksi ennen molempien vanhempien töihin paluuta?
Meillä mä jatkoin hoitovapaatani isäkuukauden jälkeen ja olin kotona koko sen ajan. Ei eletä kädestä suuhun, joten pärjätään hyvin säästöillä 6 viikkoa ja reilusti ylikin, vaikkei mistään tulisi euroakaan. Ei niinkään suuret tulot vaan pienet menot, se taitaa olla meidän tapa selvitä.[/QUOTE]
No, tässä varmaan tarkoitettiin sitä, että käytännössä ollaan vuosilomalla tuo kuukausi ja saadaan siltä ajalta täysi palkka, mutta siis töissäolemista se lomalla olo tavallaan on.
Näin me ainakin teimme isäkuukauden aikana.
Meillä mä jatkoin hoitovapaatani isäkuukauden jälkeen ja olin kotona koko sen ajan. Ei eletä kädestä suuhun, joten pärjätään hyvin säästöillä 6 viikkoa ja reilusti ylikin, vaikkei mistään tulisi euroakaan. Ei niinkään suuret tulot vaan pienet menot, se taitaa olla meidän tapa selvitä.[/QUOTE]
No, tässä varmaan tarkoitettiin sitä, että käytännössä ollaan vuosilomalla tuo kuukausi ja saadaan siltä ajalta täysi palkka, mutta siis töissäolemista se lomalla olo tavallaan on.
Näin me ainakin teimme isäkuukauden aikana.