Miten teidän n.5kk ikäiset nukkuu öisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Eli kysymys otsikossa,Tarviiko erikseen nukuttaa?Nukkuuko omassa sängyssä?
Mites se itse yö,monesti herää vai herääkö ollenkaan?

Meillä tuo 5kk tyttö meinaa,että öisin valvotaan ja hermostuu kun äiti ja iskä ei pidä seuraa,,Eli yöt menevät TODELLA huonosti.
Päivällä nukkuu piiiitkiä unia ulkona vaunuissa,pitäiskö rajoittaa sitä päivällä nukkumista?Vai muokkautuuko tuon ikäisen rytmi itse,eli ei pidä puuttua?

Kiitoksia vastanneille jo valmiiksi :)

Meillä tyttö 4kk ja ollut alusta asti hyvä nukkumaan. Tällähetkellä nukkumaan menee n. klo 20-22 ja nukkuu siitä täyttä putkea n. 6 ja herää syömään ja tämän jälkeen jatkaa vielä unia 9-10.

5,5 kk nukkuu 11 h, pari kertaa siinä aamuyöllä tissiä pienellä pyöriskelyllä pyydellen. Nukkuu vieressä niin helppo vain kääntää kylkeä ja täyttää massu. Rinnalle myös nukahtaa siihen sänkyyn alunperin illallla. Koko yönä ei siilmiään availe.

Päiväunet ovat kuitenkin haavetta vain. 2-4 nokoset syliin pienellä itkulla nukahtaa, mutta havahtuu heti jos laskee alas ja tahtoo leikkimään. Vaunuissa ei suurin surminkaan suostu nukahtamaan. Oma kunto on laiskistunut kun toinen nukahtaa parhaiten minun istuessani koneella, olkapäätä vasten, radion soittaessa taustalla peittämässä isompien lasten melskettä.

Uusimmat

Yhteistyössä