Gallup
kun olette tavanneet miehenne. Tekstailitteko usein, näittekö usein? vai etenittekö pikkuhiljaa? oliko jommallakummalla lapsia ennestään?
näin.Alkuperäinen kirjoittaja endie:heti päivittäin tekstailtiin ja soiteltiin ja tapailtiin. ei ollut lapsia kummallakaan.
Jossain suhteissa se on se oleellisin asia. Mun mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:niin joo noita esitapaamisia ei kysytty :ashamed:
kuinkas niin?Alkuperäinen kirjoittaja hps:Jossain suhteissa se on se oleellisin asia. Mun mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:niin joo noita esitapaamisia ei kysytty :ashamed:
oho =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Pankkiautomaatilta... Siitä lähdettiin baariin ottamaan juomat, siitä yökerhossa käymään ja siitä miehen kämpille "katsomaan sen kissaa" Sille tielle jäin. 10pvää myöhemmin siirsin osoitteeni sen luokse virallisesti, vaikkakin jo seuraavana päivänä käytiin hakemassa mun luota vaatteita ja hygieniajuttuja. Tällä polulla edelleen, jo 9v takana, enkä kadu! Ei siis edes tunnettu entuudestaan.
Näin juurikinAlkuperäinen kirjoittaja endie:heti päivittäin tekstailtiin ja soiteltiin ja tapailtiin. ei ollut lapsia kummallakaan.
Kaikki ei tunne toisiaan entuudesta lainkaa..Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:kuinkas niin?Alkuperäinen kirjoittaja hps:Jossain suhteissa se on se oleellisin asia. Mun mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:niin joo noita esitapaamisia ei kysytty :ashamed: