Kiitos, mutta tuon tiesin. Tarkoitin sellaista pientä oikeannäköistä, kokomustaa sydäntä.Alkuperäinen kirjoittaja näin:
en mä tiä facebookis tulee sellanen musta ku tuollai tekeeAlkuperäinen kirjoittaja tähtisilmä:Kiitos, mutta tuon tiesin. Tarkoitin sellaista pientä oikeannäköistä, kokomustaa sydäntä.Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Mulla on ainakin sinisenä tossa oikassa alareunassa läppäriä. ctrl:n vieressä.Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:mikä hitto toi on toi fn näppäin?? :ashamed:
jos sulla on pöytäkone niin tavan näppiksellä pitäs tulla alt + 3 toi sydänAlkuperäinen kirjoittaja tähtisilmä:Kiitos!!!....vielä kysymys: Fn, näppäintä en löydä näppiksestä (sitä ei tässä näppäimistössä ole) voiko se olla jollain muulla nimellä?
? Kiitos! ?Alkuperäinen kirjoittaja mä:painamalla alt ja 3 (kolmonen painetaan tuolta näppiksen erillisistä numeronäppäimistä ->)
?
Alkuperäinen kirjoittaja joop:kaikissa tietokoneissa on tuo FN näppäin´. vasemmassa alareunassa
ei muuten oleAlkuperäinen kirjoittaja joop:kaikissa tietokoneissa on tuo FN näppäin´. vasemmassa alareunassa
Joo, kaikissa kannettavissa. Pöytäkoneissa ei useinkaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja joop:kaikissa tietokoneissa on tuo FN näppäin´. vasemmassa alareunassa
no meijän pöytäkoneesta ainakin löytyy en si tiiä muistaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, kaikissa kannettavissa. Pöytäkoneissa ei useinkaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja joop:kaikissa tietokoneissa on tuo FN näppäin´. vasemmassa alareunassa
ei ole vaikka olisi uusikin näppäimistö ? mut pääasia että nyt toimii?Alkuperäinen kirjoittaja Miyaki:ei muuten oleAlkuperäinen kirjoittaja joop:kaikissa tietokoneissa on tuo FN näppäin´. vasemmassa alareunassa
mutta mistäs nää nuottiavaimet saa? olisi kiva tietää....Alkuperäinen kirjoittaja mä:? ? ?
Noi on nuotteja, ei nuottiavaimiaAlkuperäinen kirjoittaja tähtisilmä?:mutta mistäs nää nuottiavaimet saa? olisi kiva tietää....Alkuperäinen kirjoittaja mä:? ? ?