Miten tehdään semmonen ponnari jossa sitä hiuslenksua ei näy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
teet ensin ihan normaalin ponnarin, ja sen jälkeen otat pienen hiusosion siitä ponnarista ja kieputat sen lenkin ympärillä niin, ettei lenkki näy. Lopulta kiinnität sen hiustupsun pään pinnillä sinne ponnarin alle. Tärkeätä on
1) että hiukset on riittävän pitkät ettei se tupsu ala purkautua
2) että hiusosio on sopivan paksuinen peittääkseen lenkin.

Ostin eilen mulle ja tytölle sellaisia kätsiä rautalankavekkuroita, joilla saa tehtyä kivoja nutturoita, mm banaanin ja kierrepullan ja mitä nyt ikinä keksiikin.

Tarkotatko sellaista, jossa hiuksilla peitetty se lenkki, vai sellaista, jossa ponnari pyöräytetty alta niin, että tulee sellainen hevosen häntä -efekti *joo tosi hyvin selitetty :D*

Lisää vielä että itse käytän ap:n kuvailemaan nutturaan kahta ohutta hiuslenkkiä. Ensin normaali ponnari, sitten kieputus ja sillä toisella se kiinni sen toisen päälle. Pysyy paremmin kuin pinneillä ja se ohut lenkki jää kuitenkin sinne hiusten alle piiloon.

Alkuperäinen kirjoittaja j:
teet ensin ihan normaalin ponnarin, ja sen jälkeen otat pienen hiusosion siitä ponnarista ja kieputat sen lenkin ympärillä niin, ettei lenkki näy. Lopulta kiinnität sen hiustupsun pään pinnillä sinne ponnarin alle. Tärkeätä on
1) että hiukset on riittävän pitkät ettei se tupsu ala purkautua
2) että hiusosio on sopivan paksuinen peittääkseen lenkin.

Tämä versio mulle oliki jo tuttu mutta tää mitä etsin on vähän erilaisempi. Siinä ei siis näy minkäänlaista kiinnitystä hiuksissa. Voih, mä en osaa selittää :ashamed:

Yritän vielä jos löytäisin kuvan....

Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Tarkotatko sellaista, jossa hiuksilla peitetty se lenkki, vai sellaista, jossa ponnari pyöräytetty alta niin, että tulee sellainen hevosen häntä -efekti *joo tosi hyvin selitetty :D*

Just se hevosen häntä :D !!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
ihan pihalla, mutta haluais tietää millainen viritys kyseessä :snotty:

Tarkoititko niitä rautalankahäkkyröitä? Se lanka on sellaiseen venytettyyn neliöön muotoiltu ja päällystetty kankaalla jonka keskellä reikä, josta hiukset vedetään läpi. Ja se rautalanka taipuu suuntaan jos toiseen, sitä häkkyrää kieputetaan hiuksissa haluttuun muotoon. Kätevä! Vähän vielä pitää opiskella jotta saa omiin pitkiin tehtyä kauniin banaanin. Itselle vähän vaikeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

No se tehdään silleen, että normaali ponnari. Sitten levität hiuksia kiristetyn ponnarin pään puolelta siitä keskeltä, pujotat sormet yläpuolelta läpi ja vedät sen hännän sieltä reiästä läpi. Hokasitko, vähän on vaikea selittää :D

http://www.tempodancewear.com.au/images/featurePonyTail2.jpg

Tämmönen!

Tuossa on mun mielestä lisäke... :whistle:

No mut idea kuitenki tuli selväksi :D Noita tuon näköisiä näkee hirmu monella ja suht lyhyissäkin hiuksissa.... siinä ei siis näy minkäänlaista kiinnitystä missään....

http://www.tempodancewear.com.au/images/featurePonyTail2.jpg

Tämmönen!

Tuossa on mun mielestä lisäke... :whistle:

No mut idea kuitenki tuli selväksi :D Noita tuon näköisiä näkee hirmu monella ja suht lyhyissäkin hiuksissa.... siinä ei siis näy minkäänlaista kiinnitystä missään....

Kaupasta noita saa =D

No se tehdään silleen, että normaali ponnari. Sitten levität hiuksia kiristetyn ponnarin pään puolelta siitä keskeltä, pujotat sormet yläpuolelta läpi ja vedät sen hännän sieltä reiästä läpi. Hokasitko, vähän on vaikea selittää :D

Joo ymmärsin! Tehkääs nyt joku omiin hiuksiin tuommonen (mulla liian lyhyet ja tyttö nukkuu) niin näkisin onko se tämmönen mitä tarkotan :)

Kiitti, pitääpä itelle kokeilla uutta juttua.

Joo ymmärsin! Tehkääs nyt joku omiin hiuksiin tuommonen (mulla liian lyhyet ja tyttö nukkuu) niin näkisin onko se tämmönen mitä tarkotan :)

Mutta eikös ne pidä pujottaa alakautta läpi, että tulee tuollainen kuin tuossa kuvassa?

Voi apua!!! Just hoksasin tämän keskustelun tiimoilta, että mähä olen aivan käsi mitä tulee tyttöjen kampauksiin - hätinä osaan tehdä ihan tavalliset letit, ranskalaisista nyt puhumattakaan saati nuin hienosta ponihännästä!!! Voi meidän neiti-parkaa, kun vanhemmaksi kasvaa - melkoisena peikkotukkana saanee liehutella....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mutta eikös ne pidä pujottaa alakautta läpi, että tulee tuollainen kuin tuossa kuvassa?

Sormet yläpuolelta, jolloin sä vedät ne hiukset alapuolelta läpi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://thatcostumegirl.com/gallery/d/231-2/v_hair_1.jpg

En tämmöstä kyllä tarkottanu :D Mutta ymmärsin, että stoppis (muistanko nikin oikein?) tarkoitti juuri tuota mitä tuossa kuvasarjan toisessa kuvassa on mutta olikohan niin, että se kiepautetaan just toisinpäin?

Yhteistyössä