Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hui:Hurjalle kuulostaa nuttura päälaellakivalta kuulostaa jos vähän alemmas sijoittaa. Tosin omat hiukset ei yltäis
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hui:Mulle tuli päälaesta mieleen pikku myyn nutturaajattelin sit et ehkä se sopii sun tyyliin. Mä nimittäisin takaraivoksi omaa nutturanlaitto kohtaa mut ei kyl tietoa miten noi nimitykset niinku virallisesti menee
mut vissiin samaan kohtaan tehtäis
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Laita tukka tiukalle ponnarille (donitsi on tässäkohtaa kätevä, jos sellainen vielä laatikonperältä löytyy) päälaelle ja kumarru. Tasottele hiukset siten että ponnarista lähtee hiuksia tasaisesti joka suuntaan. Laita nyt ponnarin päälle uusi ponnari siten, että hiuksista muodostuu pieni nutturan alku.
Revi varovasti/nypi (vai miten sen nyt sanoisi kauniisti) hiussortuvia sormien avulla ylöspäin jotta nutturan koko ikäänkuin kasvaa. Kasvata nutturaa siihen kokoon, kuin mitä haluat ja mihin tukka riittää. Kiedo loput hiukset (latvat) nutturan alle sen ympärille. Lakkaa kilo ja nutturan yläosa yhdellä pinnillä päähän kiinni niin se ei ala repsottamaan.
Tämän teko vie noin 3 minuuttia ja ainakin esim. ristiäisiin yms. juhliin tuo päässä voisin mennä ja olen mennytkin.
On rento mutta koska se on nuttura niin mielestäni myös riittävän juhlallinen. Lisää helutessasi vaikka kukka tai hiuskoru juhlallisuutta lisäämään.