T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Kiitos, mutta tuon tiesin. Tarkoitin sellaista pientä oikeannäköistä, kokomustaa sydäntä.
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:mikä hitto toi on toi fn näppäin?? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtisilmä:Kiitos!!!....vielä kysymys: Fn, näppäintä en löydä näppiksestä (sitä ei tässä näppäimistössä ole) voiko se olla jollain muulla nimellä?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:painamalla alt ja 3 (kolmonen painetaan tuolta näppiksen erillisistä numeronäppäimistä ->)
?
Alkuperäinen kirjoittaja joop:kaikissa tietokoneissa on tuo FN näppäin´. vasemmassa alareunassa
Alkuperäinen kirjoittaja joop:kaikissa tietokoneissa on tuo FN näppäin´. vasemmassa alareunassa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joop:kaikissa tietokoneissa on tuo FN näppäin´. vasemmassa alareunassa
Joo, kaikissa kannettavissa. Pöytäkoneissa ei useinkaan ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Miyaki:Alkuperäinen kirjoittaja joop:kaikissa tietokoneissa on tuo FN näppäin´. vasemmassa alareunassa
ei muuten ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:? ? ?
Alkuperäinen kirjoittaja tähtisilmä?:Alkuperäinen kirjoittaja mä:? ? ?
mutta mistäs nää nuottiavaimet saa? olisi kiva tietää....