Minäpä täälä taas haluaisin vinkkejä muilta. Meillä nousi miesystävän vanhoista kommenteista riita. Kun mies joskus tosin ennen minun tapaamistani niin hänellä oli yhden illan jutuu no sitten baari reissulla törmäsi tähän naiseen ja tervehti no kysyin kuka se oli niin yöllä sitten kertoi että oli ollut yhden illan ja aamun tämän kanssa kertoi myös miten oli ollut seksikäs minihameessaan ja mies olisi halunnut sänkyyn mutta nainen ei. tämä oli meidän alkuajoilla mutta sitten on myös telkkarissa jos minä olen sanonut jostain että onpa laiha niin meis tokaisee että seksikkään laiha. Ja jostain tutusta sanoi että seksikkään urheilullinen. Minua nämä korventaa ja saa pahan olon mies sanoo että unohda ne vanhat. minua hän ei paljon kehu kerran on seksikkääksi sanonut. Vannotti myös että jos näkee jossain kauniin tai vähäpukeisen niin ei se hänessä ajatuksia herätä. Mitä teen???? stressaanko vain turhaan??? mies rakastaa minua enkä minäkään haluaisi luovuttaa tai riidellä!! :flower: KIITOS JOS JAKSATTE ANTAA KOMMENTTEJA UMPIKUJASSA OLEVALLE.