Ekalle mä en oikeastaan valinnutkaan (paitsi toiset nimet) vaan lapsen isän heitosta nimi vaan jäi ja kun sattuu olemaan yks sarjakuvahahmokin samanniminen niin meille kiikutettiin jo synnärille kortteja ja tavaraa joissa oli ko. hahmon kuva. Siitä se vaan jäi. Toinen nimi oli vaan kiva ja kolmas suvusta.
Toisen nimi on vaan mun mielestä aina ollut kiva, toinen nimi oli alkuun vitsi mutta hetken makusteltuani alkoi kuulostaakin kivalta (ja poika itse tykkää siitä ja käyttää mm. jossain peleissä nimenään), kolmannen nimen näin alkuraskaudessa unessa.
Kolmannen nimi on itseasiassa sama kuin mun ekan koiran kennelnimi (koiraa kutsuttiin lyhyemmällä nimellä), toinen nimi tulee yhdestä laulusta ja kolmas kaksiosainen nimi on vähän kuin suvusta (mutta vastakohta) ja sellainen jonka oon teinistä alkaen päättänyt antaa tyttärelleni.
Neljännen nimi vaan tuntui jo odotusaikana kivalta ja kun poika syntyi niin oli vaan niin nimensä näköinen ettei muuta voinut kuvitellakaan, toinen ja kolmas nimi suvusta.
Viidennelle mä olisin halunnut ihan toisen nimen mutta mies ei voinut sietää sitä niin päädyttiin kompromissiin (eka ja viimeinen kirjain on sentään samat), toinen nimi vaan sopii siihen ja on kiva, kolmas kaksiosainen nimi on suvusta ja toisena osana se sama kuin isosiskollaan.
Kuudes on tulossa, tytölle ois ollut ihan täydelliset kaksi ekaa nimeä mielessä (Noomi Neonilla ja joku kolmas) mutta pojasta taitaa tulla nimetön, mikään ei tunnu hyvältä, onneksi on vielä 4kk aikaa miettiä.