Miten te muut olette pärjänneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :'(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:'(

Vieras
Mulla on aivan helvetillisen paha olla. Musta on tulossa ilman miestä elävä äitihahmo. YH:ko se on se lyhenne mitä mun on alettava käyttämään. Mulla ei ole ollut tähänkään asti aikaa itselleni, on pieniä lapsia, miten ihmeessä sitä jaksaa sitten kun ei edes sitä toista ole auttamassa missään askareessa? Ei edes sinä henkisenä tukena, kun on ihan hirveä olla. Välillä tuntuu ettei jaksa enää ollenkaan. Mistä ihmeestä te olette saaneet voimia jaksaa? Kertokaa mullekin, please. :'(

Minä jäin yh:ksi reilu kuukausi sitten, eikä tämä eroa muuten kuin rahallisesti aiemmasta elämästä.
Mies ei lasta hoitanut ennenkään.
Rahat on nyt tosi tiukilla, mutta eiköhän tässä selvitä. Ainakaan minulla ei enää ole kahta lasta passattavana... Pää pystyyn! :hug:

Niin ja lapsi on nyt joka toinen viikonloppu isällään, joten minulla on nyt sitä omaa aikaa mitä ennen ei ollut. :)

minä oon kans aika vasta yksin jäänyt.. välillä aamut tuntuu niin vaikeilta, kun ei tiedä miten jaksaa taas koko pitkän päivän. lapsen isä asuu kaukana, ei onnistu mitkään vuoroviikkosysteemit, hyvä jos kerran kuukaudessa tulevat näkemään.. kyllä kai tää tästä.. pitää vaan toivoo, että joku päivä helpottaa :)

Yh:n paras ystävä on toinen yh ;)
Mene sellaisiin paikkoihin joissa voit tutustua muihin. Kovin se on yksinäistä ja raskasta mutta toisaalta kyllä siinä on sellaisiakin puolia joita kaipailee sitten myöhemmin. Ihme juttu mutta kaikessa on hyviäkin puolia.
Kun aikoinaan jäin yksin puolivuotiaan ja 3-vuotiaan kanssa, hoidin heidät itsekseni kouluun saakka ja hengissä selvisin. Toivottavasti sulla on raha-asiat jokseenkin hyvin, se helpottaa kovasti. Itselleni jäi isot velat yksin hoidettavaksi ja varmaankin siinä suurin huolenaihe.
Voimia ja rohkeutta, se mikä ei tapa niin vahvistaa.

Yhteistyössä