miten te hoidatte kauhukohtaukset yöllä

elämä kantaa

Aktiivinen jäsen
13.01.2006
4 607
1
36
meil oli varmaan kauhukohtaus ja kesti 20 min ennenkuin meni ohi. hammaskin varmaan puhkesi(jo kolmas kuukauden sisään) huomasin aamulla.yöllä annoin panadolia ja se auttoi. nii siis en tiedä kummasta oli vai kummastakin yhteensä mutta oli tosi hankalaa, kanniskelin sylissä hysteeristä lasta joka ei heränny kunnolla. lopulta nukahti syliin rauhassa 10min panadolin jälkeen.loppuyö meni ok ja nyt aamulla oli normaali oma itsensä taas. lapsi on 1v1kk

meillä niitä ei onneks ollu ku muutama sillon vauvaiässä ja sillon menin olhuoneeseen tyttö sylissä istumaan ja rauhottelin..sit ku oli nukahtanu uudelleen,niin vein takas sänkyyn nukkumaan

Meidän pojalla on varmaan aina välillä lieviä semmosia, veikkaisin. Herää ihan kauheeseen itkuun, herää siis kunnolla. Rauhottuu kun menee tykö, mutta ei nukahda uudestaan millään. Vieressä pitää olla niin kauan, että uni on tullu. 2h on paras mitä sängyn vieressä olen istunu.. :/ Eipä oikeen muu auta..

mun oli pakko nostaa syliin, oli ihan hysteerinen. ja sylissäkin oli ihan jäykkänä ja kiemurteli. vaikka juttelin ja laulelin ni ei rauhoittunut. koitin välillä laskea sänkyyn mut huuto vaan yltyi. toivottavasti tämmöiset loppuis pian...

meillä oli esikoisella noita kauhukohtauksia mut oli sillon 2-3 vuotias ja ne kesti n.20min. silmät oli sepposen selällään ja ei tunnistanut minua kun yritin rauhotella. tosi järkkyjä ne kohtaukset mut meni ohi onneksi..poika muutenkin kova kävelemään unissaan ja puhuukin unissaan..et en osaa sanoa neuvoksi muuta kuin sen rauhottelun sylissä ja kantelu

Kuumimmat

Yhteistyössä