miten te hemmottelette miehiänne? ihan arkijuttuja, ei mitään hanhenmaksapalleroita ja skumppaa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FiZZ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FiZZ

Jäsen
07.08.2010
48
0
6
meillä on joku ällönsiirappinen uudelleenrakastumisvaihe meneillään ja tekis vaan mieli kokoajan hemmotella tota miestä :D :snotty::ashamed::kiss:

sauna meillä on remontissa, et löylyt ja saunakaljat toistaseks pannassa :kieh:

Heh, repesin noille hanhenmaksapalleroille :D No, siis p*illuhan suoraan sanottuna niitä miehiä kiinnostaa/himottaa ;) Mitä enemmän sen parempi.. Ei oma mies silleen oo hemmottelujen perään, enkä itsekkään niistä välitä. Mies haluaa läheisyyttä, että ollaan vaan vaikka sohvalla ja katellaan telkkaria.. Sitä ennen tehty yhdessä hyvää ruokaa ja syöty :)

Leivon hänelle jotain mistä tykkää, hieron, järkkään leffaillan jossa katsellaan joku hänelle mieleinen leffa ja on tarjolla hänen pitämiään herkkuja... Eipä tuu mieleen näin äkkiseltään oikein mitään :D Riippuuhan se miehestäkin mistä tykkää.

Mieheni tekee joka päivä eväät mukaansa töihin ja mä joskus sitten teen sille yllätyseväät. Muutenkin just kaikki arkiset pikkuasiat toimii meillä ainakin parhaiten. Mitä hemmottelua muutes itse haluaisitte miehiltänne? Mä tykkään tosi paljon kun mies keittää kahvit :)

[QUOTE="sade";21976240]Mieheni tekee joka päivä eväät mukaansa töihin ja mä joskus sitten teen sille yllätyseväät. Muutenkin just kaikki arkiset pikkuasiat toimii meillä ainakin parhaiten. Mitä hemmottelua muutes itse haluaisitte miehiltänne? Mä tykkään tosi paljon kun mies keittää kahvit :)[/QUOTE]

toi kahvinkeitto on niin jees! =)

ne aamut kun on kahvi valmiina on paljon parempia kun ne kun ei ole :D ja hyvästä aamusta lähtee hyvä päivä... :D

Piilotan karkkipussin sen takin taskuun. Ostaan jotain miehen lempipullaa kaupasta. Laitan sen herkkuruokia. AIka ruokakeskeistä tuntuu meillä olevan, mahtaakohan se edes tajuta mun yrittävän hemmotella sitä...???? :D

Minusta on aika outoa käyttää seksiä hemmotteluna. Meillä annetaan ja otetaan ihan tasapuolisesti, eikä se ole kosto tai palkinto mistään. Toki ymmärrän käsitteen hemmottelu-seksi, mutta oikeesti tulee tunne, että me naiset pihtaamme ja sitten kun haluamme palkita miehiämme niin piparia on tarjolla.
ja sitten taas haarat suppuun

[QUOTE="sade";21976422]Minusta on aika outoa käyttää seksiä hemmotteluna. Meillä annetaan ja otetaan ihan tasapuolisesti, eikä se ole kosto tai palkinto mistään. Toki ymmärrän käsitteen hemmottelu-seksi, mutta oikeesti tulee tunne, että me naiset pihtaamme ja sitten kun haluamme palkita miehiämme niin piparia on tarjolla.
ja sitten taas haarat suppuun[/QUOTE]

pöh, meillä pihtaa mies.

Se on urbaanilegenda, että vain naiset säätelee seksin "antoa" ja "saantia".

Minusta molemmilla osapuolilla täytyy olla oikea vireystila asian harrastamiseen, ei sitä väkisinkään ole kiva tehdä. Ja vireystasoa voi yrittää nostattaa pienillä hemmottelu-jutuilla.

[QUOTE="sade";21976422]Minusta on aika outoa käyttää seksiä hemmotteluna. Meillä annetaan ja otetaan ihan tasapuolisesti, eikä se ole kosto tai palkinto mistään. Toki ymmärrän käsitteen hemmottelu-seksi, mutta oikeesti tulee tunne, että me naiset pihtaamme ja sitten kun haluamme palkita miehiämme niin piparia on tarjolla.
ja sitten taas haarat suppuun[/QUOTE]

Mutta jos sitä piparia tarjoaa yllättävässä käänteessä normaaliseksin lomassa, niin se on kiva yllätys ja piristää miehen mieltä. :)

Tai ainahan toki ei tarvitse olla piparista kyse, voihan sitä muutenkin seksn merkeissä piristää.

Viimeksi muokattu:
300px-Cookie-monster.jpg

Ajelen kaikki karvat, ja ostan jotain hemaisevaa alusvaatetta. Ja sitten annan miehelle hieronnan, voin antaa jalkahoidon, tai kasvohoidon, joista mun mies salaa tykkää. Laitan jotain hyvää ruokaa, ja ostan kallista viiniä tai konjakki. Flirttailen päivän mittaan, etenkin jos kerron miehelle kun se on vielä töissä, että mulla ei oo alushousuja, ja vaan hame päällä, ja että olen lähdössä kaupungille. Se tykkää sellasesta jännityksestä. Että saattaa saada nopsan panon keittiön pöytää vasten kun tulee kotiin.

Selkä-niska-hartiahierontaa vähän normaalia pidempään, erityistä ruokaa/leipomuksia/jälkkäriä, hyvä leffa valmiiksi valittuna ym.. Saunassa hieronnat ja kuorinnat kaksikätisesti toisen röhnöttäessä reporankana lauteilla. Läheisyyttä, silittelyä.. Mistä mies nyt itsekin tykkää!

Yhteistyössä