miten te ajatte alapäänne? mä kerran kokeilin.siihen se sitten jäi.

• Viestiketjun aloittaja .'
  • Ensimmäinen viesti
näin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en ymmärrä. on niilläkin joku tehtävä tuolla toosassa. kun kerran ne sinne kasvaa.
Niiden tehtävä on tuottaa hajuja että mies haluaa sinua oikeaan aikaan kuukaudesta. Mutta koska olet niin hajustettu muuten (tai käytät vähintäänkin hajustamatonta deodoranttia) ei miehen nenä erota niitä hajuja.

Plus kuitenkin käytät hormonaalista ehkäisyä jolloin ei edes ole olemassa oikeaa aikaa kuukaudessa.

joo
on muuten totta tuo hajuasia, vaikkei kuulu tähän. Vaihdoin (kainaloihin laitettavan) dödön kristallisuolaan ja mies muuttui aktiivisemmaksi oikeaan aikaan. Vauvatoive kun on, aiemmin piti houkutella oikeana päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en ymmärrä. on niilläkin joku tehtävä tuolla toosassa. kun kerran ne sinne kasvaa.
no ei sun pidä jos et halua :eek:

mikähän naisten ylähuuliin kasvavien yksittäisten mustien viiksikarvojen tarkoitus mahtaa olla kun niitäkin joillakin kasvaa

:snotty:
Juu, eihän naisella kuulu kasvaa karvaa missään.. Paitsi tuuhea hiuspehko päässä. :eek: :whistle:

Rukoilijasirkka
Veet-karvanpoistoaineella. Se sulattaa sen karvan, eikä poikkaise terävästi, kuten höylä tekee. Näin mulle ei tuu näppyjä. Höylällä jos otan, siitä ei tulee mikään posliini vaan paremminkin rupisammakko. Poistelen karvaa noin kerran kahdessa viikossa, joten melkein aina siinä on karvaa.

???
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Veet-karvanpoistoaineella. Se sulattaa sen karvan, eikä poikkaise terävästi, kuten höylä tekee. Näin mulle ei tuu näppyjä. Höylällä jos otan, siitä ei tulee mikään posliini vaan paremminkin rupisammakko. Poistelen karvaa noin kerran kahdessa viikossa, joten melkein aina siinä on karvaa.
Tuleeko ihosta OIKEASTI tuon aineen kanssa hyvä? Pitkiä karvoja ei tietenkään poista, mutta sängen varmaan?? Kokonaan en ajelekkaan, pienen kolmion jätän häpykummulle, siitä ei ole mitään järkeä ajella

.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tuleeko ihosta OIKEASTI tuon aineen kanssa hyvä? Pitkiä karvoja ei tietenkään poista, mutta sängen varmaan?? Kokonaan en ajelekkaan, pienen kolmion jätän häpykummulle, siitä ei ole mitään järkeä ajella

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
voiko Veetiä laitta isoihin häppäreihin? ja mitä Veetiä?
Ei oikeasti saa, niissä lukee, etti intiimialueelle. Mutta mäpäs vaan laitan, eikä mun iho sano siitä mitään, mutta jos on jotenkin hiertynyt, niin sit sattuu.

Yhteistyössä