Miten tässä pitäisi syödä että kilot alkaa karista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuja

Vieras
Mitat 155cm ja 63-64kg Sen kymmenen kiloa kun saisi pois olisin oikein tyytyväinen.

Olen luonteeltani peruslaiska ihminen mutta olen saanut nyt stempattua itseni liikkumaan päivittäin stepperillä 30-40minsaa. Ja tämä on jo multa oikeesti hyvä suoritus.

+ vähän vatsoja sen jälkeen ( mun vatsallani oli viimevuosi rankkaa aikaa joten sitä ei vielä liikaa uskalla treenata vaan pikkuhiljaa vasta etsin vatsalihaksiani fyssarin ohjeiden mukaan )

Mutta miten tässä pitäisi nyt syödä? Paljon kaloreita?

Imetän vielä vuoden ikäistä lastani muutamia kertoja päivässä. Mutta eikähän sekin tässä kesän aikana lopu, syksyyn mennessä.

Jaa-a, en osaa sanoa ohjeita imettävälle, kun en tiedä, miten se vaikuttaa mihinkin. Mutta sitten kun et imetä, niin käy syöttämässä tavoitteesi vaikka kiloklubiin ja se laskee sinulle päivittäiset kalorimäärät ja syöt sen mukaan. Mä olen käyttänyt tuota kiloklubia lähinnä suuntaa-antavana, jotta saan tietää kulutukseni suurin piirtein.

Mulla lähtömitatmitat 170 ja 71, kymmenen kiloa pitäsi saada pois. Olen syönyt paremmin nyt kuukauden ja painoa on lähtenyt 3-4 kiloa. Mä tosin aloin tarkkailemaan hiilareita, koska mulla ne aiheuttivat turvotusta ja väsymystä, joten siirryin samalla hiilarittomaan ruokavalioon, mut en varsinaisesti karppaa.

Leipä, peruna, pasta, riisi, sokeri pois ja kasviksista vähähiilarisia (niitä en syynää niin tarkkaan). Kevyttuotteet vaihdoin täsyrasvaisiin, lähtee nälkäkin paremmin ja lopetin pelkäämästä rasvaa. Tuo makean jättäminen vaikutti varmaan mulla aika paljon, kun enne söin makeaa päivittäin, nyt en juuri ollenkaan. Samoin riisin, pastan, kaikenlaisne leivän jne. poistaminen vei turvokutksen ja väsymyksen mennessään.

Lasken silti myös kaloreita, syön jotain 1500 kaloria päivässä, siihen mahtuu ihan mukavasti kunnon ruokaa, kun turhat hiilarikalorit ei ota osaansa. Mulle peruna,leipä jne. on ollut vain vatsantäytettä, ravintoarvoa ei juurikaan. Saan vatsan täyteen ja paino putoaa. Mulle sopii tämä.

Yhteistyössä