Miten tässä nyt näin kävi!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marjonetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marjonetti

Vieras
Hui hurjaa. Arvatkaas mitä on tapahtunut... Olin täällä kuumeilemassa vuosi sitten kahden kierron ajan ja sitten päätin jättää jännäämisen sikseen. Samaan aikaan tapahtui elämässä niin monia jännittäviä ja käänteentekeviä asioita, että päätin tarttua siihen mitä elämä minulle kultalautasella tarjoili ja aloitimme ehkäisyn käytön vuosi sitten joulukuussa. Nyt tämä vauhdintäyteinen vuosi on kärjistynyt syksyyn niin, että kuukautiseni jäivät pois jo elokuulla - siis stressin vuoksi.

Nyt kun stressivaihe on ohitettu ja arkemme on normalisoitunut, on aika nauttia tasapainosta ja varmistaa ettei mitään odottamatonta tapahdu. Ja niinhän siinä käy: pelkkä varmistustesti kyseessä ja sattuukin niin, että itse testiviiva on tumma, silmille räjähtävä, kontrolliviivaa selvästi näkyvämpi. Herranen aika: olen raskaana.

Tässä eräänä syksyn pimeänä iltana kävi kyllä niin, että saatoimme olla huolimattomia ehkäisyn kanssa... ;) Tilanne ja hurmio vei mennessään ja ajattelimme hötäkässä, ettei nyt yksi kerta mitään tee. Vai tekeekö? ;)

Iloisia olemme, perhana vie. :) Heti hymyilytti, vaikka salamatkustaja salakavalasti pesänsä masuuni tekikin. Mies meinaa revetä liitoksistaan, vaikka varovaisesti tässä mennään. Yllätys kerrakseen ja täysin odottamattomaan aikaan, mutta näin sen piti mennäkin, suunnittelematta. En nyt tiedä viikkojani, ehkä 5-7, alkutekijöissä kuitenkin. Alkuraskauden ultraan hetimiten varasin ajan ja sinne mennään jännäämään kolmen viikon päästä. Toivotaan parasta. :heart:

Yhteistyössä