K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kiitti vastauksestasi:mulla on tullu kaks haamua eri testeillä nyt...
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja kiitti vastauksestasi:mulla on tullu kaks haamua eri testeillä nyt...
Nuo haamut ovat vaan varjoja viivan paikasta; eivät merkitse mitään! Jos olet raskaana, viivat taatusti näkyy, eivätkä ole mitään haamuja!
Alkuperäinen kirjoittaja muistaakseni:Muistaakseni rfsu on 20 tai 25. Ja erittäin herkästi antaa viivan paikkaa. Mutta millä toisella testillä sait sen haamun?
Alkuperäinen kirjoittaja kyseleepi hän:Alkuperäinen kirjoittaja muistaakseni:Muistaakseni rfsu on 20 tai 25. Ja erittäin herkästi antaa viivan paikkaa. Mutta millä toisella testillä sait sen haamun?
se oli netistä kotitesti.fi tai joku vastaava josta tilasin sen 10iu, semmonen liuskajuttu
Alkuperäinen kirjoittaja kyseleepi hän:minulla on rinnat tosi arkana, pissattaa koko ajan jopa yöllä ja kuvottaa kans jos jää syömättä. Ja lämmöt korkeella.
Alkuperäinen kirjoittaja kyseleepi hän:minulla on rinnat tosi arkana, pissattaa koko ajan jopa yöllä ja kuvottaa kans jos jää syömättä. Ja lämmöt korkeella.
Alkuperäinen kirjoittaja kyseleepi hän:harmi kun kamerapuhelimella ei saa kunnon kuvaa testistä. Ei varmaan näkyis jos kuvaisin sen. Kirkkaassa valossa se on tosi "selvä", päivänvalossa semmonen hailakka.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja kiitti vastauksestasi:mulla on tullu kaks haamua eri testeillä nyt...
Nuo haamut ovat vaan varjoja viivan paikasta; eivät merkitse mitään! Jos olet raskaana, viivat taatusti näkyy, eivätkä ole mitään haamuja!
No tuota mä sain esikosta niin hailakan viivan, että kyllä piti kovasti tiirata et näkkyy. Mut plussa oli. Oli vaan niin alussa, että hormoonia oli tosi vähän.