miten tarkka on rfsu raskaustesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyseleepi hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei oo ainakaan toi 10, ei siis niin herkkä. Mutta hyvä ja toimiva testi, vaikka jotkut sitä moittivatkin. Mulla ainakin on ollut ihan nega, kun en ole raskaana, ja heti on näyttänyt plussaa kun olen ollut. Siis heti kun kk. olisi pitänyt alkaa, näyttänyt selvää plussaviivaa. Siis silloin kun olen ollut raskaana.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kiitti vastauksestasi:
mulla on tullu kaks haamua eri testeillä nyt...

Nuo haamut ovat vaan varjoja viivan paikasta; eivät merkitse mitään! Jos olet raskaana, viivat taatusti näkyy, eivätkä ole mitään haamuja!

minun menkkarit pitäs alkaa sunnuntaina ja jo toissapäivänä 10iu testi näytti haamun ja rfsu tänään tossa reilu tunti sitten. Näkyskö huomenna aamulla jo paremmin jossain testis?

Alkuperäinen kirjoittaja mää:

Nuo haamut ovat vaan varjoja viivan paikasta; eivät merkitse mitään! Jos olet raskaana, viivat taatusti näkyy, eivätkä ole mitään haamuja!

No tuota mä sain esikosta niin hailakan viivan, että kyllä piti kovasti tiirata et näkkyy. Mut plussa oli. Oli vaan niin alussa, että hormoonia oli tosi vähän.

Alkuperäinen kirjoittaja muistaakseni:
Muistaakseni rfsu on 20 tai 25. Ja erittäin herkästi antaa viivan paikkaa. Mutta millä toisella testillä sait sen haamun?

se oli netistä kotitesti.fi tai joku vastaava josta tilasin sen 10iu, semmonen liuskajuttu

Alkuperäinen kirjoittaja kyseleepi hän:
Alkuperäinen kirjoittaja muistaakseni:
Muistaakseni rfsu on 20 tai 25. Ja erittäin herkästi antaa viivan paikkaa. Mutta millä toisella testillä sait sen haamun?

se oli netistä kotitesti.fi tai joku vastaava josta tilasin sen 10iu, semmonen liuskajuttu

Hmm. Testaa ylihuomenna jollakin vaikka apteekin omalla testillä, joka on luotettava, mutta herkkyydeltään 20. Niin saat satavarman vastauksen. Kun joskun nuo hyvin herkät meinaa kanssa haamuilla tarpeettomasti.

Tolla testasin ekana:

Erittäin herkkä, liuska -tyyppinen One Step raskaustesti.

Raskaustestillä voit testata helposti itse, oletko raskaana. Luotettavimman tuloksen saat, kun teet testin aamuvirtsasta kuukautisten jäätyä pois, vaikka jo samana päivänä.

Käyttöohje:
1. Kerää virtsanäyte puhtaaseen astiaan.
2. Avaa pakkaus. Pidä kiinni liuskan värillisestä päästä ja upota toinen pää virtsaan 10 sekunnin ajaksi. Nuolten tulee osoittaa alaspäin, eikä testiä ei saa kastaa yli MAX-merkkirajan.
3. Aseta testi puhtaalle ja kuivalle pinnalle.
4. Odota väriraitojen ilmestymistä. Positiivinen tulos on luettavissa nopeasti, mutta negatiivisen tuloksen varmistamiseen tulee odottaa 5 minuuttia. Älä lue tulosta enää yli 30 minuutin kuluttua testin ottamisesta.

Mukana toimitetaan tarkka suomen- sekä ruotsinkielinen käyttöohje. Testeillä on sekä CE, että FDA merkintä ja niiden herkkyys on 10 mIU/mL.
.

Testit toimitetaan ruskeassa kirjekuoressa jossa ei ole lähettäjän tietoja. Toimitus on mahdollisimman huomaamaton.

minulla on rinnat tosi arkana, pissattaa koko ajan jopa yöllä ja kuvottaa kans jos jää syömättä. Ja lämmöt korkeella.

No jos sulla mensut alkaa vasta sunnuntaina (tai pitäis) niin lämpöjen pitäiskin vielä olla korkeella.

Aika yllättävän vahvoja oireita ois jos noin aikaseen.

No tee vielä uusi testi huomenna. Kyllä se viivan varmaan pitäisi aika pian tulla jonkinmoiseksi kunnon viivaksi. Kyllä mää sinuna jo riemuitsisin, jos kahdella eritestillä on tullut haamut! =)

Onnea! (tee testi vielä uudelleen päivän päästä ja tule varmistamaan asia meillekin... =) )

minulla on rinnat tosi arkana, pissattaa koko ajan jopa yöllä ja kuvottaa kans jos jää syömättä. Ja lämmöt korkeella.

Lämmöt nyt on aina korkeella ovulaation jälkeen ja noi muut saattaa olla myös menkkaoireita. MUTTA uskon et jos jo kahteen testiin sait haamun et se on plussa :) RFSU:n testi on jotain 25 luokkaa joten jos toissapäivänä sait haamun 10 testiin ja nyt haamun 25 testiin, onhan se viiva vahvistunut :) Eli toissapäivänä ei olisi vielä näkynyt ollenkaan 25 testillä ja tänään olisi 10 testi näyttänyt jo selvää plussaa. Hcg tuplaantuu joka toinen päivä eli huomenna ei välttämättä ole vielä yhtään vahvempi viiva mutta sitä seuraavana päivänä kyllä ;)

Neljä kertaa aiemmin olen kanssa tajunnu heti oviksen jälkeen, että nyt on tärpännyt. Plussapuikon haluaisin vaan miehelle näyttää, olen itse aika varma.

harmi kun kamerapuhelimella ei saa kunnon kuvaa testistä. Ei varmaan näkyis jos kuvaisin sen. Kirkkaassa valossa se on tosi "selvä", päivänvalossa semmonen hailakka.

harmi kun kamerapuhelimella ei saa kunnon kuvaa testistä. Ei varmaan näkyis jos kuvaisin sen. Kirkkaassa valossa se on tosi "selvä", päivänvalossa semmonen hailakka.

Jos kerran oot varma, niin mikset yksinkertasesti voi käydä ostaan herkkää testiä ja tehä sitä huomenna (tai mieluummin ylihuomenna). Varsinkin kun aikasin testaillut haamut ei aina pidä sitä minkä lupaa, vaikka olisivatkin oikeita haamuja eivätkä viivanpaikkoja.

Jos tänään sait haamun kaksvitosella, niin huomenna pitäs olla kunnon selkee viiva kympillä. Helppoa, eikö.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja mää:

No tuota mä sain esikosta niin hailakan viivan, että kyllä piti kovasti tiirata et näkkyy. Mut plussa oli. Oli vaan niin alussa, että hormoonia oli tosi vähän.

Niin olen kirjoittanut tästä jo eiemmin, että odottakaa ainakin viikko siitä päivästä, jolloin pitäisi menkkojen alkaa; silloin ei tarttis täällä kysellä mistään haamuista! Toki ymmärrän sen, että olis mukava tietää heti, kun on tärpännyt, mutta koittakaa vaan malttaa. Itse olimme yrittäneet yli 3 vuotta ennenkuin tärppäsi, mutta silti testin tein aikas myöhään, ettei tulkinnan varaa jäänyt.