Miten tapasitte?

Mie tapasin töissä... Ensin oltiin ihan vaan työkavereita ja sit jonnin ajan päästä huomattiin että meillähän synkkaa varsin hyvin. kohta tulee 2 vuotta täyteen, reilu viikko sit mentiin kihloihin ja kuukaus sit ostettiin yhteinen asunto :D :heart:

Boogyman
töissä tavattiin :D rakastuttiin heti, ei voitu kuitenkaan olla muutakuin kavereita. Parivuotta sitä kesti ja sitten oli mahdollisuus saada toisemme ja heti mentiin naimisiin....

Minä tulin samalle työpaikalle,missä hän jo oli töissä!!Ensin oltiin enemmän vain ystäviä,kunnes huomattiin että ollaan ihastuneita/ollaan rakastumassa toisiimme oikein kunnolla!!Hän muutti meille joulukuussa 2008 ja kihloihin mentiin 1.11.2008!!Nyt elokuun 30 pvä. 2009 mentiin naimisiin!! :heart: =) Hän on minua 12 vuotta nuorempi!!Kun meidän seurustelu paljastui työkavereille,he olivat hyvin onnellisia meidän puolestamme!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
töissä tavattiin :D rakastuttiin heti, ei voitu kuitenkaan olla muutakuin kavereita. Parivuotta sitä kesti ja sitten oli mahdollisuus saada toisemme ja heti mentiin naimisiin....

Pakko kysyä, että miksi että heti voineet olla muuta kuin kavereita?

Sin
HooWee, veikkaisin että jos ovat olleet työkavereita nii yhessäolo ei oo kai ollut sallittua x) voisin arvella..

omalla kohdallani sattui näin, että tapasin ukkoni alunperin irkissä. x) siinä sitten muutaman päivän juteltuamme sovimme, että hän tulee minua työpaikalleni tapaamaan. siitä se sitten lähti :D rakkautta ensisilmäyksellä ei varsinaisesti ollut, mutta syvää kiintymystä ja ns. "sielunveljeyttä" kyllä. ukkoni oli tuolloin eroprosessin keskellä, ja samanlaiset kokemukset lähensivät meitä entisestään.. tarkoitus ei ollut alkaa millekään, mutta niin siinä sitten kuitenkin kävi :)

jotkut väittävät, että heti erottuaan ei kannattaisi alkaa uuteen suhteeseen, ja että näin pian aloitetut suhteet on tuomittu epäonnistumaan, mutta toisimpas kävi! :)

Mä tapasin mun vanhan koulukaverin yli 10 vuoden jälkeen sattumalta baarissa. Vaihdettiin pikaisesti heipat ja heti seuraavana päivänä tää mun nykyinen mies ottikin jo yhteyttä. Jotenkin kaikki vaan tuntui heti alusta saakka niin hyvältä. Eipä kyllä sillon lukiovuosina käynyt kummankaan mielessä, et oltais nyt tässä :)

Yhteistyössä