Miten tapahtuu NEXILTÄ (uk) tilaaminen netin kautta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen tilannut ja on turvallinen sivusto.
Jotain jäi tulematta, mutta rahojen palautus (luottokortti autorisoinnin peruuttaminen kai se käytännössä teknisesti on) hoitui asiakaspalveluun rimpauttamalla. Erittäin ystävällinen ja hyvä palvelu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tarkentaahan visa aina katteen tililtä??

ei kun visan luottorajan.

Jos verkkokauppa ohjaa takaisin suomalaisen verkkopankin tunnistaumiseen, niin se on eri juttu, kauppa haluaa tarkistaa asiakkaan pankilta = turvallisempaa asiakkaalle ja verkkokaupalle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen tilannut ja on turvallinen sivusto.
Jotain jäi tulematta, mutta rahojen palautus (luottokortti autorisoinnin peruuttaminen kai se käytännössä teknisesti on) hoitui asiakaspalveluun rimpauttamalla. Erittäin ystävällinen ja hyvä palvelu.

Kiitos vastauksesta!! Kertoisitko vielä miten pitkä on tuo toimitusaika??

Alkuperäinen kirjoittaja iitu:
Miten vaatteet maksetaan ja paljonko euroissa tuo yksi punta?? Jos pitää käyttää korttia, niin onko turvallista??

Kai olet huomannut että next.co.uk alareunassa on rivi lippuja josta pääsee suoraan sivuille missä hinnat on euroina?

Olen vaan väähän arka tilaamaan, koska pelottaa antaa kortin tietoja näin netin kautta. Mutta se taitaa olla tätä nyky aikaa!! Ootteko siis sitä mieltä, että nexiltä uskaltaa tilata??

kyllä sieltä uskaltaa tilata, ihan luotettava sivusto on. Miksei olisi? Tunnettu kauppa, jolla paljon myymälöitä UK:ssa.
Nettikaupan toimitusaika taitaa olla viikon kaksi. JA tosiaan euroinahan siellä hinnat on, eikä puntina, kun Suomeen tilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastauksista. Kiva olisi vielä kuulla, jos joku on sieltä tilannut, niin ootko ollut tyytyväinen tuotteisiin. Ruudulla näyttävät vaatteet kyllä kivoilta.

Aika paljon ostan Nextistä. Asun siis Englannissa. Olen tyytyväinen. Topshopin ohella mun suosikkivaatekauppa.

Yhteistyössä