Miten tänne saa kuvia laitettua??? Auttakaa tumpeloa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solina83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Solina83

Aktiivinen jäsen
22.03.2008
1 079
0
36
Eli miten tänne saa ladattua kuvan. Niin että se näkyy tässä omassa tekstissä.
Saan sen nettiin, aijaahan mutta miten saan sen tänne?

Olisiko joku niin ihana että antaisi kädestä pitäen ohjeet?

siis linkkinähän se näkyy ihan www.jotainjotain.fi eli kopsit vain sen osoiterivin siltä sivulta kun kuva on auki. kuvan saa sit suoraan liitettyä tänne että laitat tagit [ img ]www.jotainjotain.fi [ img] linkkiin, ilman noita välilyöntejä hakasulkujen sisällä.

Alkuperäinen kirjoittaja g:
siis linkkinähän se näkyy ihan www.jotainjotain.fi eli kopsit vain sen osoiterivin siltä sivulta kun kuva on auki. kuvan saa sit suoraan liitettyä tänne että laitat tagit [ img ]www.jotainjotain.fi [ img] linkkiin, ilman noita välilyöntejä hakasulkujen sisällä.

prkle, jäi kenoviiva tuolta välistä, eli tagit [ img ] ja [ /img ] ilman välilyöntejä

v.php

Alkuperäinen kirjoittaja Solina83:
Kiitos teille. Mutta jostain syystä ei nyt onnistu minulta... mutta kokeillaan... jospa sen jossain välissä keksisi.

Lainaa mun viestiä ja kato miten se on siellä.
Mä avasin tuon sun laittaman linkin, klikkasin
hiiren oikealla painikkeella, valitsin ominaisuudet, kopion osoitteen siitä ja liitin koodien kera tänne. Siinä osoitteessa, jolla sain kuvan onnistumaan, oli kirjaimet img enemmän välissä, kuin sun laittamassa osoitteessa.

kun sä olet kirjautunut, sulla on muistaakseni viestin kirjoitus kentässä se maiseman kuva siellä kirjoitusruudun yläpuolella, eli missä on kaikki tekstinlihavoinnit jne. painat sitä kerran, laitat linkin ja painat toisen kerran niin se sulkee sen tagin. en ole varma kun ite en pääse kirjautumaan enään, olen unohtanu miljoona vuotta sitten jo salasanan tänne...

Yhteistyössä