Miten tämä oikein menee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FaLyne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FaLyne

Uusi jäsen
31.01.2006
26
0
1
Nyt on elämä suht kunnossa eron jälkeen ja uusi mies löytynyt, mutta hieman pöhkö olo.... Kun ei ole pitkään aikaan aloittanut mitään näin alusta, eihän sitä muista miten seurustellaan. Kun ei oikein tiedä milloin voi sanoa mitä haluaisi sanoa, että toinen ei vaan pelästy ym ym..
Vaikka mitään ongelmia ei ole ollut, ollaan molemmat erottu kesän aikana ja myös puhuttu asioista suoraa miksi ero tuli ym.
Kai sitä pelkää, että taas särkyy sydän. Vaikka eihän sitä pitäisi piirtää heti piruja seinille...

On vaan niin TEINI olo... Heh!
:laugh: :laugh:
Mutta kai se siitä alkaa sujumaan, kun antaa mennä omalla painollaan vai? :)

Niinhän se on, itse olin kamalan ujo alkuun ukkoni kanssa (ero oli takana juuri aikasemmin)... menin saunaankin aina alkuun pyyhe päällä :laugh:
ja puhuminen oli vaikeaa kun ei tienny mitä uskaltas sanoa... siitä se sitten ajan kanssa lähti ja nyt puhutaan ihan mistä vaan (6vuotta yhdessä) :heart:

Pikkuhiljaa hyvää tulee :) Eihän tässä ole kiire mihinkään, mutta kyllä sitä silti jotenkin haluaa tietää. Että onko toinen ihan tosissaan, vai onko tämä jotain hupia vain....
Sitten kun on vielä molemmilla lapsia, mun tytär on nähnyt uuden ja tykkää kyllä. Mutta en ole tavannut hänen lapsia, enkä halua kauheasti udella että milloin milloin....

Pittää vaan katsella rauhassa ja mennä täysillä, mutta kuitenkin hieman varoen!! :)

Yhteistyössä