miten tällä kelillä pukeutua treffeille? kävellen liikenteessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rehvit tiedossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rehvit tiedossa

Vieras
pää esim paleltuu mutta jos on pipo niin tukka menee sekasin.Vai voiko siellä pitää sit pipoa päässä(sellanen lörtsypipo joka roikuu niskaanpäin)? mieskin pitää pipoa päässä sisätiloissa. Niin ja tarkotus on siis mennä ehkä kahvilaan tai yksille olusille baariin. Entäs muut vaatteet? jos nyt otetaan vaihtareiks toi kahvila ja baari.

laita huppu tai kääri huivi päähäsi. tai sitten käyt siistimässä tukkaasi vessassa ku meet sisälle.
pitkä untsikka/villakangastakki, farkut ja pitkät saappaat, farkkujen alle villalegginsit tai vastaavat.

Pukeudut kuten haluat ja sää sallii/vaatii. Miksi esittää mitään?

En meinannu esittää mitään mutta en halua paleltua,pipoa käytän se on mun lemppari tänä talvena kun vihdoin löysin pipomallin joka mullekin sopii.Mutta jotenkin pipo päässä treffeillä varsinkin sisätiloissa ei nyt ehkä ole paras mahdollinen vaikka se mies nyt pipoo pitääkin sisälläkin.

Anteeksi, ei liity sun asiaan mitenkään. Mua ällöttää sisällä päähinettä pitävät miehet. Tai sit olen niin vanhanaikainen että ajattelen et vaan naiset voi niin tehdä, jopa ruokapöydässä voi käyttää, mut miehet EI koskaan sisällä käytä lakkia.

Anteeksi, ei liity sun asiaan mitenkään. Mua ällöttää sisällä päähinettä pitävät miehet. Tai sit olen niin vanhanaikainen että ajattelen et vaan naiset voi niin tehdä, jopa ruokapöydässä voi käyttää, mut miehet EI koskaan sisällä käytä lakkia.

Enpä minäkään oikeen tykkää jos mies pitää pipoa sisällä mutta en mä nyt sen takia heti lemppaa tyyppiä.Kyllä nyt sit voi pitää kunhan ei ruokapöydässä ja sängyssä pidä.Ja en meinannu sitä nyt sänkyyni päästää:D

• Tykkää
Reactions: lakaisukone
En meinannu esittää mitään mutta en halua paleltua,pipoa käytän se on mun lemppari tänä talvena kun vihdoin löysin pipomallin joka mullekin sopii.Mutta jotenkin pipo päässä treffeillä varsinkin sisätiloissa ei nyt ehkä ole paras mahdollinen vaikka se mies nyt pipoo pitääkin sisälläkin.

Jos sillä miehellä on aivot, kyllä se tajuaa että tällä kelillä pitää pukeutua lämpimästi :)
Fiksuna pitäisin itse treffiseuralaistani, jos pukeutuisi lämpimästi.

Ja ehkäpä sitten jo seuraavien tärskyjen aikaan on lämpimämpää.... ;)

Eikös se ole vain hyvä, jos mies näkee sut omana itsenäsi? Ei tarvitse myöhemminkään stressata, että "voi kamala, nyt se näki mut ilman ripsiväriä ja hiukset sekaisin" :)

Ehdotakin ulkotreffejä; rusettiluistelua tai jotain! Tai sitten; huppu päässä, ei niin pahasti mee hiukset sekasin....

Laita takki jossa on huppu :)
Tai jos laitat tukan esim. ponnarille ja paljon lakkaa, niin voit laittaa kävelymatkan ajaksi pipon ja ottaa sen pois sisätiloissa, eikä sun tukka ole silti sotkuinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25583709:
Eikös se ole vain hyvä, jos mies näkee sut omana itsenäsi? Ei tarvitse myöhemminkään stressata, että "voi kamala, nyt se näki mut ilman ripsiväriä ja hiukset sekaisin" :)

Mulla oli jo hiukset sekasin kun ekaa kertaa nähtiin,ei siis ollut treffit vaan ihan muussa yhteydessä tavattu.Joten se on nähnyt mut hiukset sekasin,no okei oli ne silleen huolimattomasti sekaisin ihan tarkotuksella laitetut.
Mä lähen nyt unten maille ja mietin että uskallanko olla rohkea ja pyytää sitä noin vaan ohimennen ulos.