Z
zxc
Vieras
Asumme kerrostalossa. Meillä on lapsi 1v5kk ja kohta tulossa toinen
. Alakerran naapurit jo monta kerta koputtivat(kattoa varmaan) ja eilen saatiin "kirjellisen huomautuksen" postiluukusta että meidän "käveleminen" häiritse heidät. No, soitin heti kun ajattelen että tä on parasta selvittä heti...selitin että meillä on pieni lapsi ja etten voi pitää häntä koko päivän vessassa tai parveella, siis sen kantapääaskelet häiritsevät! Mullle sanottiin että sitä vois vaikkapa ulkoilutta enemmän!, siis olin ihan sokissa. meillä on hereillä 8-20 ja siitä ajasta ollaan 2*1,5 t ulkona ja 2-3t on päivä unet! No, joooo....lapsella putos lelu lattialle(näin tapahtu kerran päivässä) eteisessä ulkooven veressä, ja taas koputukset...
Mua se ei siinänsä haitta, jos sielä asuu kerran sellaiset ihmiset, mutta mun mies mietti sitä koko ajan.
Voinko minä siis tässä tapauksessa valitaa jo jonnekin häirinnästä, koska meiltä kuuluu tasan tarkkaan tavallisen elämisen äänet, enhän minäkä valitan kun heiltä kuuluu iltaisin kunlapsi on jo nukkumassa naurut ja he vetävät vessän niin että kuulu meillekin.
Koska me ei ollaan muuttamassa tästä mihinkään eikä varmaan hekään tähän on pakko keksia joku ratkaisu!
Mua se ei siinänsä haitta, jos sielä asuu kerran sellaiset ihmiset, mutta mun mies mietti sitä koko ajan.
Voinko minä siis tässä tapauksessa valitaa jo jonnekin häirinnästä, koska meiltä kuuluu tasan tarkkaan tavallisen elämisen äänet, enhän minäkä valitan kun heiltä kuuluu iltaisin kunlapsi on jo nukkumassa naurut ja he vetävät vessän niin että kuulu meillekin.
Koska me ei ollaan muuttamassa tästä mihinkään eikä varmaan hekään tähän on pakko keksia joku ratkaisu!