Miten tähän pitää suhtautua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Eilen sanoin miehelle että mulla on lapsiluku täynnä. 3 tyttöä, kaksi kouluikäistä ja yksivuotias. Vauvatouhut todellakin riitti minulle nyt, en sulje pois mahdollisuutta ettenkö tekisi neljättä EHKÄ 10-15v kuluttua (olen 25, mies 29 ) mutta sitä ennen turha luulo, jos edes sittenkään. Noh, mies totesi että pitää vissin etsiä uusi vaimo, hän kun haluaa sen pojan vielä :o

Toisin sanoen minun pitäisi suostua tekemään hälle kakaroita ehkä kymmenenkin ennen kuin onnistaa, hän on itsekin 9 lapsesta ainoa poika.

Muutenkin on hankalaa meillä, mies osallistuu jos jaksaa lastenhoitoon, juo liikaa ym, varmaan sama kun pakkaan tavarat ja häivyn niin saa mies yrittää poikaa jonkun muun löyhäpään kanssa... Rakkautta meillä riittää molemmin puolin mutta... Vittu.

cat-hah.jpg

No rakkautta, viihdytään yhdessä, emme juurikaan riitele, kasvatusperiaatteet samat, seksi on mahtavaa, hellyyttä on päivittäin, keskustelemme paljon... Yhteisiä vuosia takana 9.

Keskustelun paikka.
Ihanko tosissaan sanoi vaan heittona vaan... ja onko se poikalapsi tosiaan niin tärkeää saada jos on jo kolme ihanaa lasta ja suhde edes suunnilleen kunnossa?
Jos tavoittelee kuuta taivaalta niin voi myöhemmin tajuta mitä kaikkea menetti kun ei nähnyt metsää puilta.

Sehän ei ole sinun syysi, että miehesi ei "osaa" tyttöjä tehdä =)

Ihmisen kromosomisto koostuu 23 kromosomiparista, joista 22 on autosomeja ja yksi pari sukupuolikromosomeja. Yksilö saa toisen sukupuolikromosomin äidiltään (X-kromosomi), toisen isältään (Y- tai X-kromosomi).

Isältä saatu kromosomi määrää sen tuleeko jälkeläisestä mies vai nainen.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Sukupuolikromosomi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ihmisen kromosomisto koostuu 23 kromosomiparista, joista 22 on autosomeja ja yksi pari sukupuolikromosomeja. Yksilö saa toisen sukupuolikromosomin äidiltään (X-kromosomi), toisen isältään (Y- tai X-kromosomi).

tiedän, tiedän, mieskin tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kyllä kromosomit määräävät, mutta ei tiedetä tarpeeksi esim. siitä valitseeko sukupuolen kuitetenkin joku naisen elimistön toimintamekanismi. Siis esim. niin, että joskus munasolu hyväksyy vain miespuolisen ja joskus naispuolisen siittiön. Sukupuolen määräytymisestä ei tiedetä tarpeeksi.

Sano ukolles että tuskin se vaihtamalla paranee. Miehen mukaan se lapsen sukupuoli määrittyy ja tuo sinus ukkos ei saa ilmeisesti kuin tyttöjä.
Tuollaiselle miehelle ei kannata alkaa emakoksi.

Yhteistyössä