V
Vieras
Vieras
Eilen sanoin miehelle että mulla on lapsiluku täynnä. 3 tyttöä, kaksi kouluikäistä ja yksivuotias. Vauvatouhut todellakin riitti minulle nyt, en sulje pois mahdollisuutta ettenkö tekisi neljättä EHKÄ 10-15v kuluttua (olen 25, mies 29 ) mutta sitä ennen turha luulo, jos edes sittenkään. Noh, mies totesi että pitää vissin etsiä uusi vaimo, hän kun haluaa sen pojan vielä
Toisin sanoen minun pitäisi suostua tekemään hälle kakaroita ehkä kymmenenkin ennen kuin onnistaa, hän on itsekin 9 lapsesta ainoa poika.
Muutenkin on hankalaa meillä, mies osallistuu jos jaksaa lastenhoitoon, juo liikaa ym, varmaan sama kun pakkaan tavarat ja häivyn niin saa mies yrittää poikaa jonkun muun löyhäpään kanssa... Rakkautta meillä riittää molemmin puolin mutta... Vittu.
Toisin sanoen minun pitäisi suostua tekemään hälle kakaroita ehkä kymmenenkin ennen kuin onnistaa, hän on itsekin 9 lapsesta ainoa poika.
Muutenkin on hankalaa meillä, mies osallistuu jos jaksaa lastenhoitoon, juo liikaa ym, varmaan sama kun pakkaan tavarat ja häivyn niin saa mies yrittää poikaa jonkun muun löyhäpään kanssa... Rakkautta meillä riittää molemmin puolin mutta... Vittu.