Miten tämä voi olla mahdollista....

että olen noudattanut tosi tarkoin pisteohjelmaani ja kävin tänään vaakalla ja paino oli tasan sama kun aloitin. :'( :'( :'( Viime torstaina kävin vaakalla kun aloitin ja nyt painoni oli sama.Liikunut ja jumpannutkin olen paljon. :ashamed: Lopetanko???

alama

PV ryhmän ohjaaja sanoi, että jos aloittaa aktiivisen liikkumisen "sohvaperunasta", niin lihakset keräävät ensin itseensä vähän "vararavintoa" kun säihkähtävät liikkumista. Sitten ne tulee ajan myötä käytetty'ä pois.

Eikä saa jokapäivä ramapata vaa'alla!

Kyllä tämä tästä! Voimia! :hug:

Itselläni oli kerran ku aloitin laihduttamisen pv:ssä sama tilanne, olin noudattanut ohjeita tarkasti, paino oli täsmälleen sama kuin aloittaessa.aaaaaaaakyllä RAIVOSTUTTI! :kieh: mutta seuraavalla kerralla olikin lähtenyt normaalia enemmän =) Kyllä se paino siitä lähtee tippumaan ku vain jaksaa olla kärsivällinen. TSEMPPIÄ! :hug:

WeW
Ei huolta! Jos olet jumpannut ja liikkunut, rasva on muuttumassa lihakeksi, joten periaatteessa olet laihtunut, vaikka paino ei olisi pudonnut.
Meille sanottiin pv:ssa että jos aloittaa liikkumisen yhtäkkiä, elimistö säikähtää.
OOtko ottanut mittoja? Vyötärö? REisi? tai missä kohdassa sinulla sitä ylimäärästä on?
Pv:ssa oli tyttö, joka mittasi mittansa punnituksen ohella. Joskus kun hän oli paljon liikkunut mitat olivat kyllä entistä pienemmät, vaikka paino olisi ollut samassa.

JATKA JATKA VAAN.

ps. Minäkin sortunut kahtena päivänä tässä ylittämään pisteeni jopa viidellä. :ashamed: *ne vieraat, ne vieraat....*

Yhteistyössä