miten tämä palsta on nykyisin näin vaisu ?!

vaisu, kuollut & tylsä.. mitä ihmettä on tekeillä? :O muutos on pikkuhiljaa tapahtunut kuluneen talven aikana, en yhtään ihmettele että käynnissä näyttää olevan nikkien joukkopako !
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28202813]Nyt on lauantai-aamupäivä. Ihmisillä on muutakin tekemistä kuin hengailla täällä ja osallistua kuvaketjuihin. Ulkona on ihana ilmakin.[/QUOTE]

yhtä kuollutta se oli perjantainakin.. ja keskiviikkona.. ja maanantaina..
 
Määä
Mä olen kans ihmetellyt että mitä hemmettiä on tapahtunut. Just katoin et hä, joku 5 sivua vaan ketjuja perjantai-illasta aamupäivään.
Palsta nukahtaa ennen kymmentä illalla:eek:
Aiemmin olen käynyt täällä satunnaisesti, mutta nyt kun en av:lle pysty kirjoittamaan uudistuksen jälkeen, olen ollut täällä.
Ensin mä epäilin hiihtolomia, mutta täähän nyt jatkuu ja jatkuu...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28202813]Nyt on lauantai-aamupäivä. Ihmisillä on muutakin tekemistä kuin hengailla täällä ja osallistua kuvaketjuihin. Ulkona on ihana ilmakin.[/QUOTE]

Mutta on se silti ihan törkeää ettei ennätetä kehumaan ap:n naamakuvaa!
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28202840:
Mä olen kans ihmetellyt että mitä hemmettiä on tapahtunut. Just katoin et hä, joku 5 sivua vaan ketjuja perjantai-illasta aamupäivään.
Palsta nukahtaa ennen kymmentä illalla:eek:
Aiemmin olen käynyt täällä satunnaisesti, mutta nyt kun en av:lle pysty kirjoittamaan uudistuksen jälkeen, olen ollut täällä.
Ensin mä epäilin hiihtolomia, mutta täähän nyt jatkuu ja jatkuu...
Ihmettelin samaa.
 
"nips"
Minua ainakin ärsyttää tuo yksi persu, joka tahkoaa oman ideologiansa avauksia (nytkin etusivulla useita) ja jatkaa yksin vaikkei kukaan vastaile. Joskus on jees, jos keskustelijat lähtee mukaan, mutta nyt lähinnä säälittää. Ja tekee etusivusta jo sellaisen että äkkiä pois täältä! Harmi ettei keskustelua synny, mutta jos ei niin ei. Tajuaisipa se.
 
guiuiuigiug
Tänne on ihan sama mitä kijoittaa, aina huudetaan provoa. Viimeiset 5 harmaana tehtya aloitusta on olleet provoja toisten mielestä. Mustana kirjoittaessa Kepsis tulee pilaamaan mun kaikki ketjut.
 
Tänne on ihan sama mitä kijoittaa, aina huudetaan provoa. Viimeiset 5 harmaana tehtya aloitusta on olleet provoja toisten mielestä. Mustana kirjoittaessa Kepsis tulee pilaamaan mun kaikki ketjut.
Mä olen huomannut taas, että joidenkin aloitukset poikii ilkeitä vastauksia oli aiheena mikä hyvänsä ja tietyt nimimerkit joidenkin vieraiden lisäksi on säännöllisesti aukomassa päätään muille (siis näille silmätikuiksi otetuille). Tähän ei siis tarvita edes aloitusta joka olisi millään lailla provosoiva. Ja vaikka osa tuntuukin olevan tyytyväisiä ns. palstapersoonien poistumiseen niin tosiasia tuntuu olevan, että nämä persoonat tuovat ja toivat sitä vipinää tännekin.
 
Ensin kaikki on täpinöissään kun palstalla tapahtuu jotain kuohuttavaa, mutta sitten ei osata päästää irti. Päivien ja kuukausienkin jälkeen jaksetaan olla ilkeitä ja kaivaa asioita esiin ja ketjuihin ei voida vastata asiallisesti vaan tullaan rääpimään jotain vanhaa juttua, joka ei liity aiheeseen. Kai siihen kaikki ajan kanssa väsyy. Oikeasti olen miettinyt mitä näiden ihmisten päässä liikkuu, jotka edelleen postaa esim milannan? tai mummeliisan asioita tänne päivittäin. Haukkuvat ja rääppivät.
 
hellsbells
"nips", sehän sen tarkotus onkin. Ennen tää palsta oli viihdyttävä kaikkine elämää suurempine persoonineen, nykyään äitylit on täynnä samanlaisia pällinaamoja. Viihdyttävää ja naurettavaa porukkaa!
 
Ensin kaikki on täpinöissään kun palstalla tapahtuu jotain kuohuttavaa, mutta sitten ei osata päästää irti. Päivien ja kuukausienkin jälkeen jaksetaan olla ilkeitä ja kaivaa asioita esiin ja ketjuihin ei voida vastata asiallisesti vaan tullaan rääpimään jotain vanhaa juttua, joka ei liity aiheeseen. Kai siihen kaikki ajan kanssa väsyy. Oikeasti olen miettinyt mitä näiden ihmisten päässä liikkuu, jotka edelleen postaa esim milannan? tai mummeliisan asioita tänne päivittäin. Haukkuvat ja rääppivät.
Ehkei kaikki ole ihan kunnossa tämänlaisilla ihmisillä. Valitettavasti.
 

Yhteistyössä