Miten täällä VOI olla näin aneeminen meininki nykyisin?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
En tarkoita, että riitaa ja räyhäämistä kaipaisin, mutta keskustelu saisi olla kyllä vilkkaampaa. Nyt täällä tylsistyy suunnilleen kuoliaaksi.

Minne väki on kadonnut? Ei tämä uudistus nyt NIIIIIN hankala voi olla. Moni vakkarikin on haihtunut kuin tuhka tuuleen...

Ei johdu välttämättä uudistuksesta niinkään, vaan siitä, että niin moni on saanut niin kohtuutonta kiusantekoa osakseen. Onneksi kaikkein inhottavimmat palstalaiset ei pysy enää perässä, kuka on kukin.

Ei kyse ole siitä että palsta olisi hankalakäyttöinen vaan siitä, että se on HUONO.

Tämä on hidas ja sekava. Vaikka toki osaan tätä käyttää, en vain viitsi. Ja kun odottaa puoli minuuttia jotain avausta aukeavaksi olen jo vaihtanut lukemaan Hesaria tms. Sitten ehkä puolen tunnin päästä muistan, että ai niin...

En niele tuota selitystä. Mä olen ihan avuton kaikissa tietoteknisissä asioissa, mutta handlaan tämän. En siis usko, että kaikki kadonneet on vielä muakin avuttomampia...

Sinulla on luultavasti nopea kone ja nopea netti yhteys. Kaikilla ei katsos tämä palsta enää toimi kunnolla. Sillä ei ole mitään tekoa sen kanssa kuinka hyvä on koneita käyttämään.
Sitten toinen asia on se että kuinka moni viitsii katsella näin sekavaa palstaa jonka selaamisesta saa vielä päänsäryn kaupan päälle.. :headwall:

Tämä palsta on hidas ja tökkivä, täällä on hirveesti kaikkea turhia härpäkkeitä, joita saa varoa, viestit eivät mene läpi vaan päätyvät jatkuvasti tarkastuksiin yms. Ei mikään ihme, ettei täällä porukka viihdy. Tärkeintä kuitenkin, että ylläpito on tyytyväinen, mitä meillä käyttäjillä on väliä...

Sinulla on luultavasti nopea kone ja nopea netti yhteys. Kaikilla ei katsos tämä palsta enää toimi kunnolla. Sillä ei ole mitään tekoa sen kanssa kuinka hyvä on koneita käyttämään.
Sitten toinen asia on se että kuinka moni viitsii katsella näin sekavaa palstaa jonka selaamisesta saa vielä päänsäryn kaupan päälle.. :headwall:

Se on kyllä totta, että mulla palsta toimii OK. Ihan ekoina päivinä tökki, mun sen jälkeen niitä ongelmia ei ole ollut.

juuri kirjoitin uuden viestin ja se meni johonkin hiton tarkastukseen??! tälläsia uudistuksia siis..... justjoo. Varmaan alan täällä odottelemaan koska mun viestini on hyväksytty kun voin mennä naapuripalstalle missä se näkyy heti.