Miten tää voi olla mahdolista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta aliravittu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta aliravittu

Vieras
Mulla on edunvalvoja ja niiden tilil menee suoraan mun asumistuki 2.5., toimeentulotuki 15.8. ja työmarkkinatuki 22.5. ja lisäkis tulossa vielä 4 viikon työmarkkkinatuki.
En ole saanut sieltä tässä kuussa senttiäkään rahaa. soskun rahaa ei kuulemma voitu antaa, kun ei ole sinne tullut päästöstä ja mulle tuli jo monta viikkoa sitten. tilaisivat vaikka faksilla sen päätöksen.
en oo voinut pitää poikaanikaan mun luona kun ei oo rahaa. itse myin pyöräni, kun tutuiltakaan en saanut lainaa. Eli syön vaan joka kolmas päivä yhden aterian, joka teille vastaa välipalaa.
pitääkö mun kohta varastaa kaupasta nnälkääni. jos soitan sinne niin menee vastaajaan tai sihteeri vastaa. sähköposteihin saa vastastauksen monen viestin jälkeen.

älä sihteerille soittele kun soita suoraan sille edunvalvojalle ja sano että otat juristiin yhteyttä jos ei ruokarahaa aleta maksamaan. ihmistä ei voi pitää nälässä sillä periaatteella että laskut on pakko muka maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Just. Et taidakaan olla tosissasi.
Ei täällä viitti huvikseen vastailla jos ei tosissaan edes olla....

Miten niin ei ole tosissaan?

Musta tuntuu että toi tyyppi (ap) ei ole yhtään sitä mitä antaa ymmärtää =/
Jokuhan täällä sanoikin, että palstan tietystä sukupuolesta kaikki ei ole sitä mitä antaa ymmärtää.

ja muka aina vahingossa mustana kommentoi.

Mä en usko että koko henkilö (ap) on sitä mitä kertoo =/

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Just. Et taidakaan olla tosissasi.
Ei täällä viitti huvikseen vastailla jos ei tosissaan edes olla....

Miten niin ei ole tosissaan?

Musta tuntuu että toi tyyppi (ap) ei ole yhtään sitä mitä antaa ymmärtää =/
Jokuhan täällä sanoikin, että palstan tietystä sukupuolesta kaikki ei ole sitä mitä antaa ymmärtää.

ja muka aina vahingossa mustana kommentoi.

Mä en usko että koko henkilö (ap) on sitä mitä kertoo =/

Niin, eihän sitä voi tietää minkä verran kukakin täällä puhuu kakkaa. Mutta mä jaksan uskoa edelleen että ap vaan ei tästä aiheesta tahtonut omalla nikillään kirjoittaa -ja ihan ymmärrettäväähän se on.

Yhteistyössä