Miten tää sivusto voi kaatua joka päivä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chala

Aktiivinen jäsen
04.06.2008
15 887
1
36
Vai lagaako tää jostain syystä vain mulla niin paljon. Tuntuu että joka päivä jossain vaiheessa ei mikään päivitykään, lataa lataa ja lataa vaan tai tulee teksti service unavailable tai vastaavaa ja sit on ties kuinka pitkään pelistä koko scheisse.

Ei millään pahalla, mutta ennen tätä uutta sivustoa tämä oli paljon toimintavarmempi.. Toivottavasti tää nyt joskus alkaa pelittää vähän paremmin : /

Niin ja mitenkäs niitten linkkien kanssa kun ei niitäkään saa järkevästi tähän foorumiin, minä en niitä jaksa edes yrittää tänne laittaa.

Muutenkin vähän outoa että ilmeisesti harmaana laitettu linkki ei tule ollenkaan suoraan klikattavaksi (en muista korrektia termiä) eikä kaikki tule tekstiin ollenkaan, tai jollain himmeellä viiveellä.

Jos nyt yleisesti uudistusta ruotii niin mua harmittaa edelleenkin ihan suunnattomasti se miten paljon tää paikka hiljeni sen myötä :( Ei vaan mun mielestä ollut sen arvoista.. Siis ymmärrän toki uudistustarpeen jos vanha pohja ei enää toiminut kuten pitää, mutta asiat voi tehdä monella tavalla ja tässä mentiin kyllä perse edellä puuhun niin että oksa uppos aika syvälle..

Olen palstaillut vuoden 2003 joulukuusta lähtien:O, ja aina on ollut tämä sama ongelma.
Sivustoa on uudistettu, päivitetty ja paranneltu, mutta aina vähän ajan päästä kaatumisongelma /hidastelua on ilmennyt.

Tää on ihan naurettavaa. Yritin päästä tähän ketjuun 33min ja service oli unavailable noin kuustoista kertaa sinä aikana tai sit vaan lataa lataa lataa lataa lataa lataa ja lataa. Vittu, suoraan sanoen.

Vai lagaako tää jostain syystä vain mulla niin paljon. Tuntuu että joka päivä jossain vaiheessa ei mikään päivitykään, lataa lataa ja lataa vaan tai tulee teksti service unavailable tai vastaavaa ja sit on ties kuinka pitkään pelistä koko scheisse.

Ei millään pahalla, mutta ennen tätä uutta sivustoa tämä oli paljon toimintavarmempi.. Toivottavasti tää nyt joskus alkaa pelittää vähän paremmin : /

Juuri taas äsken tuossa kirosin ihan samaa.

Vaihtuu tuo tausta punaisesta pamol f:n mainostuksesta harmaaseen alkuperäiseen tuo taustaan 5 min välein.

Noi mainokset hidastaa ihan hävyttömän paljon muutenkin, saman huomaa maikkarin sivuilla kun siinä on joku iso vilkkuva näyttötaulu kuin lentokentällä konsanaan (en ole koskaan katsonut mitä se mainostaa kun ärsyttää niin paljon) joka peittää puol ruutua ja jämäyttää koko sivun. Onhan se kiva että kustannetaan toimintaa mutta mutta..

Yhteistyössä