miten tää nyt tämmöseks meni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuutar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuutar

Vieras
Ollaan kohta oltu miehen kans vuos yhessä,josta puol vuotta asuttu saman katon alla. Minulla edellisestä suhteesta 4,5-v poika. Mies oli kesän töissä jolloin nähtiin lähinnä viikonloppusin. No nyt paukahtanu arki päin naamaa..... Minä sairaslommalla ja mies opiskelee. Illat se istuu tietokoneella ja katsoo telkkaria... Laittaa se meillä kyllä ruuan....

Viikonloput se on metsällä.... minulla kauhee tekemisen puute.... ja jotenkin raivostuttaa kun miehen kans tehä mitään yhessä, muutakun nukutaan ja harrastetaan seksiä... Ja nyt kun sillä ollu loma se vaan istuu tietokoneella ja nukkuu välillä.... Minun pitäs siivota,tiskata ja pyykätä.... Kun se ees osais laittaa tavarat paikoilleen kun ei niitä enää tarvitse, mutta kun nekin pitää jättää siihen missä niitää tarvinnu.... keittiö on aina kauheen sotkunen....

Minulla ei mitän harrastuksia, muutin puolvuotta sitten uudelle paikkakunnalle enkä tunne täältä ketään....

No sainpahan purkaa paskaa oloani ees tänne.....

No te olette tunteneet toisenne niin vähän aikaa ja ilmeisesti jättäneet sopimatta mitä se yhteiselämä aikanaan tarkoittaa. Kumpikin on vaan olettanut asioita toisesta ja toisen tekemisistä... :|

On keskusteltu, kotitöitä on yritetty jakaa. mutta mies ei muka muista tehä... sille pitäs koko ajan sanoa mitä pitää tehä, mutta en jaksas koko ajan nalkuttaa... muista asioista mies sanoo että heti kun keksit tekemistä mitä voidaan tehdä yhdessä niin tehdään, hän ei itse keksi mitään...