Miten tää koulukuvien palautus ja laskunmaksu oikein toimii?

KiviäkinKiinnostaa

Aktiivinen jäsen
24.05.2007
28 518
23
38
Koulukuvien mukana tuli palautuskuori ja kuoressa ohjeet:
Jos kuvapakkauksessa on tuotteita, joita et halua lunastaa, palauta ne tässä kuoressa eräpäivään mennessä.

Mutku...Frendikuva oy:n nettisivuilla sanotaan että kuoreen pitäisi liittää myös kuvien lasku, kuoressa tätä tietoa ei ole. (Liekö kuoreen läntätty viivakooditarra ajaa saman asian???)

Tuleeko tuolta kuvien palautuksen jälkeen uusi lasku vai käytetäänkö vanhaa laskupohjaa, mutta vähennetään laskun loppusummasta palautettujen kuvien summa?

Pjaska pulju ku eivät edes vastaa että voisi sieltä kysyä suoraan. :mad:

:ashamed: :xmas:

Minä olen vähentänyt palautettujen kuvien hinnan ja maksanut samalla laskulla. Huomioi, että silloin ei saa pakettialennusta eli esim yhden kuvan palauttaminen ei oo kannattavaa.

[QUOTE="tassut";22316376]Minä olen vähentänyt palautettujen kuvien hinnan ja maksanut samalla laskulla. Huomioi, että silloin ei saa pakettialennusta eli esim yhden kuvan palauttaminen ei oo kannattavaa.[/QUOTE]

Ok. pakettialennus huomoitu.

vähän menee vierestä mut olen tän 5 vuotta minkä esikoinen koulua taivaltanut kapinoinut tuota palautusta vastaan; ihan turhaa niitä kuvia tehdä, valmistaa+postittaa kun voi jo sanoa etukäteen että en ota kuin ryhmäkuvan ja esim. tarrat.

MUTTA nyt olikin kuvaverkko keksinyt loistavan systeemin: kirjaudut koodilla sivuille joissa tuunaat ja valitset HALUAMASI kuvat ja loppuja ei edes tehdä! LOISTAVAA! 4 eri ilmettä oli mistä valita ja sit vaan valitsit haluamasi kuvat eikä yhtään turhaa kuvaa ja palautusta!!!

Yhteistyössä