M
"Melissa"
Vieras
No nyt on niin, että mun pojalla on hänen itsensä ikäinen tyttöystävä. Kehittynyt jo naiseksi ja tiedän kyllä miten nuorilla pojilla varmasti hormonit hyrrää. Tytön tyyli on vieläpä semmoinen, että pukeutuu aika seksikkyyttä korostaen. Ei silti mitenkään pahimmasta päästä, ihan tyylikäs ikäisekseen. Ja muutenkin tytöstä kyllä näkee, että tietää miten poikia kiusataan. Olen melko varma, että tää tyttö on jo joskus harrastanut seksiä ja vielä varmempi olen että aikoo kohta harrastaa sitä mun pojan kanssa. Ja eipä varmaan 14v poika hanttiin laittais...
Mut mää en ajatuksesta ihan vielä pitäis. Tiedän, etten voi kieltää. Jotenkin pitäis saada se estettyä tai ainakin lykättyä jonkun verran. Vielä olen pystynyt ihan taktikoimaan niin että pahoja tilanteita ei oo syntynyt, mutta se on vaan sitä että voitan peliaikaa. Tänä viikonloppuna esim. tyttö tulee tänne meille kotiin ja ovat valvonnan alla.
No mitäs mieltä? Vai annanko olla ja pistän kondomit jakoon?
Mut mää en ajatuksesta ihan vielä pitäis. Tiedän, etten voi kieltää. Jotenkin pitäis saada se estettyä tai ainakin lykättyä jonkun verran. Vielä olen pystynyt ihan taktikoimaan niin että pahoja tilanteita ei oo syntynyt, mutta se on vaan sitä että voitan peliaikaa. Tänä viikonloppuna esim. tyttö tulee tänne meille kotiin ja ovat valvonnan alla.
No mitäs mieltä? Vai annanko olla ja pistän kondomit jakoon?