johanna
meillä tulee pyykkiä paljon ja tuntuu ettei korin pohja näy koskaan. pysyykö muilla paikat ojennuksessa vai löytyykö teiltä välillä kaaos ninkuin meillä?
siinähän se... sotkuakin on mut mitä tuosta =) pyykkiä pestään yötä päivääAlkuperäinen kirjoittaja johanna:meillä tulee pyykkiä paljon ja tuntuu ettei korin pohja näy koskaan. pysyykö muilla paikat ojennuksessa vai löytyykö teiltä välillä kaaos ninkuin meillä?
ei olla uusioperhe. lapsia on kuusi vm. -97, -98, -00, -06 ja kaksoset -08. olen kuullut paljon kauhisteluja ja kommentteja eiköhän jo teille riittäis......Alkuperäinen kirjoittaja v:onko teillä uusioperhe?
kuinka monta lasta?
Mulla on jääkaappimagneetti ja siinä lukee:Alkuperäinen kirjoittaja johanna:mä olen aina halunnut suuren perheen ja onneksi olen sen myös saanut. viimeisessä raskaudessa vaan tuli superylläri, oltii ajateltu et yks vielä.....
Meillä on 7-hengen perhe ja todella tutulta kuulostaa, tosin esikoinen ja kuopus vähän nuorempiaAlkuperäinen kirjoittaja uusperhe:Arki on yhtä kaaosta 8 henkisessä perheessä. Aikuiset kun on arkena töissä päivät, ainoa aika kotihommille on ilta. Pyykkiä tuntuu olevan niin paljon, ettei ehdi illalla kone mukaan. Astianpesukone käy samoin aikasta tiuhaan.... Ja kotona on muutenkin kivan näköistä kun lapset (5-16v) lähtevät keskenään kouluun.... Töiden jälkeen alkaa aina sama rumba, imuroisti, tiskit, ruuat, pyykit ja kaupassa käynti.
En ehdi tehdä kotitöitä hyvin. Tai jos teen en ehdi mitään muuta. Niitä tärkeämpää on tällä hetkellä se, että lapset voi hyvin ja itse voidaan hyvin (ulkoilla ja harrastaa).Alkuperäinen kirjoittaja Kuusi hlöä:Aina sotku ja kaaos!Pyykkiä pestään joka päivä. Se hyvä puoli, ettei pääse pitkästymään..!Kuinkas te suurperheen äidit, jotka olette töissä: ehdittekö mielestänne tehdä kotityöt hyvin? Nyt hoitovapaalla kun tuntuu, että kuinka joskus töihin ehdinkään! Toki silloin kotona ollaan vähemmän, ja sotkua ei tule niin paljon. Samaten silloin vain yksi ruoka ja siitä yhdet tiskit...
Kaupallinen yhteistyö: Storytel