Miten suhtautuisit tyttäresi poikaystävään....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
..jolla ei riitä juurikaan aikaa tyttärellesi. Soittaa vain silloin, kun tarvitsee autokyytiä. Kaikki muu yhteydenpito tapahtuu tyttäresi aloitteesta. Poikaystävä vannoo rakastavansa tytärtäsi ja jättää jopa yhdeksi illaksi menonsa kavereiden kanssa voidakseen viettää rauhallista koti-iltaa tyttäresi kanssa. Tuollaista koti-iltaa on kuitenkin korkeintaan yks ilta joka kolmas kuukausi. Tyttäresi kelpaa kyllä mukaan bileisiin silloin, kun poikaystävällä on rahat vähissä ja tyttärelläsi taas fyffeä löytyy. Tiettyhän se niin on, että jos kerran yhdessä ollaan niin rahatkin on silloin yhteisiä?

Entä jos tyttäresi olisi kaikista järjen äänistä huolimatta niin poskettoman rakastunut tähän kaveriin, että ottaisi omissa nimissään pikavippejä maksaakseen poikaystävänsä edellisviikonlopun kohellukset?

Tekisin varmaan sen virheen, mitä ei pitäisi, eli ottaisin yhteyttä tähän poikaystävään ja kertoisin mitä mieltä mä olen tuollaisesta luuseritoiminnasta. Sitten toivoisin kovaa, että tyttäreni edes joskus tajuaisi, että ajattelin vain ja ainoastaan hänen parastaan. Vaikeita asioita.

hmm.. minkä ikäisistä on kyse? Ite muistan et oli alkuu vaikka minkä moista hiipparia pyörimässä nurkissa, ja äiti vaan pyöritteli päätään.. Sitten sitä oppi (tai ei oppinut) et tuli käytettyä vähän kuin hyväksi.. Jotkut tytöt ei oppineet ja sitten menivät naimisiin ja nyt ihmettelevät minkä meni vikaan..

Ehkä juttelisin tasa-arvosta yms. kun alku huuma on laskenut.. ja vihjailisin (ai hitto kun mä vihaan kun mun anoppi vihjailee ;) ) tytölle, et onkohan toi ihan ok..

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Entä jos tyttäresi olisi kaikista järjen äänistä huolimatta niin poskettoman rakastunut tähän kaveriin, että ottaisi omissa nimissään pikavippejä maksaakseen poikaystävänsä edellisviikonlopun kohellukset?

Puhuisin tyttäreni kanssa, mutta aikuisen ihmisen täytyy itse mennä kantapään kautta jos ei järkikulta pelaa. Olisin valmiina ottamaan vastaan hyvin pettyneen ja velkaantuneen lapsen takaisin suojiini. Tai sitten luultavasti vielä ennen sitä hoitaisin lapsenlapsia aikani että tyttö pääsee maksumieheksi pileisiin.

:o

Juttelisin tytön kanssa ja koittaisin saada järkiinsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:

:o

Juttelisin tytön kanssa ja koittaisin saada järkiinsä.

Vanha kunnon välimatka yleensä toimii. Yrittäisin saada likan yksikseen vaikka viikoksi/viikonlopuksi niin kauas kuin vain mahdollista. Ehkä alkaisi tajuta, että maailmassa paljon mukavampiakin kaksilahkeisia tai ainakin hokaisi, että tässä kaikessa on hyväksikäytön makua.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Vanha kunnon välimatka yleensä toimii. Yrittäisin saada likan yksikseen vaikka viikoksi/viikonlopuksi niin kauas kuin vain mahdollista. Ehkä alkaisi tajuta, että maailmassa paljon mukavampiakin kaksilahkeisia tai ainakin hokaisi, että tässä kaikessa on hyväksikäytön makua.

Toimiiko tämä resepti välttämättä tässä tapauksessa, kun yhteydenpito on muutenkin ilmeisesti enempi tytön varassa, ja tapaamisia on nykyisinkin harvakseen, ja lähinnä silloin kun kundi on jotain vailla (kyytiä tai rahaa)?

Itse yrittäisin puhua tytölle järkeä, joskin turhaahan se saattaa olla. Kuka sitä nyt äitiä tämmöisessä asiassa uskoisi, kun pojan puheet kuulostavat niin paljon mukavammilta.. Valitettavasti.

Mun mielestä törkeetä hyväksi käyttöä pojan puolelta.. :( Ei pikavippejä oteta toisen puolesta seurustelussa, pitäs olla jo naimisis.... Mä tekisin kaikkeni, et saisin parin eroamaan..!!!!!! Mä inhoon tollasia ukkoja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yks ilta voi olla suunniteltukin kavereiden kanssa, et viettää sen tytön kans.. :(

Hyväksikäyttöähän tuollainen on.
Jos oma tytär olisi kyseessä, yrittäisin saada järkeä puhuttua esim. noista pikavipeistä, niiden kanssa ei ole leikkiminen. Jos ei hyvällä onnistu, niin voisinpa sitten yrittää pahallakin, pääasia että asioihin tulee muutos.

Siinä vaiheessa pitäisin sellaisen puhuttelun että oksatpois, saattaisimpa keskustella tän poikaustävänkin kanssa pitkään ja hartaasti. tuohan on jo hyväksikäyttöä.

toivottavasti tyttö oppii, edes sen kantapään kautta.
itse katsoin vuoden sitä että ukko käytti mua rahallisesti hyväksi, ,sitten kun rahaa ei enää irronnu niin loppui rakkauskin B) no, mun puolelta se rakkaus loppu jo paaaljon aikasemmin.
Eli tytölle järkeä päähän. minulla ei valitettavasti ollu ketään joka ois takonu järkeä päähän, ei edes kaverit tajunnu tehdä sitä.
johtui ehkä siitä että ukko ei tykänny minun ystävistäni joten en sitten tavannutkaan heitä kovin usein.

miten voisko joku tytön ystävistä saada tytön järkiinsä? kun tunnetusti äitiä kuunnellaan, ei uskota, jälkikäteen tajutaan että oli se sittenkin oikeassa...

no alkuperäisessä viestissä ei puhuttu pikavipeistä, mutta minä puhuisin tyttärelleni että avaisi siniset rakastuneet silmänsä ja katsoisi ympärilleen. Miettisi haluaako tosiaankin tuollaisen parisuhteen jossa mies tulee paikalle kun on vailla jotain. Eihän sellaisen kanssa voi pitempään elää

Yhteistyössä