Miten suhtautua, miehen kännykästä löytyi oudon naisen alastonkuva...)o: Mistä tuollaisia naisia löytyy??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivo

Vieras
Niin, selasin miehen kännykkään säilöttyjä kuvia (miehen luvalla), kun siellä on pitkältä ajalta kuvia lapsistamme ja muusta. Siellä se sitten oli, sulassa sovussa lasten kuvien keskellä, kuva alastomasta naisesta, kontillaan.

Menin ihan jankkiin, en ensin älynnyt, että mitä on edes voinut tapahtua... mies meni ihan vaikeaksi kans. Väitti, ettei itse ole kuvaa ottanut, vaan että kyseinen nainen on sen hänelle lähettänyt. Nainen kuulemma tietää mieheni olevan naimisissa ja 4 lapsen isä. Silti nainen on vongannut häntä treffeille ja "jatkotoimenpiteisiin", lähetellyt tekstareita ja kuvia itsestään alastomana miehelleni. Mies on kuulemma tavannut naisen vain ohimennen jossain bileissä.

En tiedä, olisinko enemmän vihainen miehelleni (vai onko aihetta ollenkaan olla vihainen hänelle??) vai tuolle luntulle, joka vonkaa varattua, perheellistä miestä... millainen nainen tekee tuollaista? Tahallaan yrittää rikkoa meidän perheen?? Kaikesta päätellen ei kovin älykäs tai edes vanha, sillä näkyi olevan joku bändin nimi tatuoituna persauksen yläpuolelle... (Kuka ottaa lempparibänditatuoinnin ahterinsa yläpuolelle??) Jotenkin tuntuu säälittävällekkin, että nuori tyttö jahtaa nelikymppistä perheenisää.

Onko miehelläni puhtaat jauhot pussissa?? Miksi hän oli säilyttänyt kuvan?? Ja mistä tuo lunttu on saanut mieheni numeron, kun ei kuulemma itse ole antanut sitä ja sitä ei saa numerotiedustelusta... Itse väitti, että ei missään nimessä ole ollut naisen kanssa ja ettei tiennyt kuvan jääneen puhelimen muistiin. Mutta miksi hän ei voinut kertoa asiasta minulle, kun se oli pari viikkoa sitten tapahtunut??

Äsh, asiat risteilee sekavana päässä, en tiedä mitä tekisin. Olen aina luottanut mieheeni, tätä ennen, mutta kyllä nyt vähän mietityttää... mitä mun pitäis tehdä?

ne lähetetyt kuvat ei kylläkään tallennu automaattisesti sinne "itse otettujen kuvien" puolelle vaan saapuneisiin viesteihin.. eli joko sen on miehes ottanu tai sit tarkotuksella tallentanut puhelimeensa..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä sanon vaan sen verran ettei mun puhelimessa ainakaan lähetetyt kuvat näy siellä otettujen puolella vaan ihan viesteissä.

Näkyy ne kuva-arkistossa jos tallentaa viestinä tulleen kuvan. Mutta huono provohan tuo on. On ap katellut Fjongan kuvia ja siitä sit päätti repästä. Huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja :
ne lähetetyt kuvat ei kylläkään tallennu automaattisesti sinne "itse otettujen kuvien" puolelle vaan saapuneisiin viesteihin.. eli joko sen on miehes ottanu tai sit tarkotuksella tallentanut puhelimeensa..

Onko tosiaan näin? Mulla itsellä ei ole kamerakännykkää, joten en tunne logiikkaa... )= Mitä mun pitäis tehdä?

kysy ukoltas sen naisen numero,pitäs olla puhelimen loki tiedoissa tallessa jos on kerta sen kuvan lähettänyt ja kysy naiselta mikä on homman nimi niin mä tekisin ainakin

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä sanon vaan sen verran ettei mun puhelimessa ainakaan lähetetyt kuvat näy siellä otettujen puolella vaan ihan viesteissä.

Näkyy ne kuva-arkistossa jos tallentaa viestinä tulleen kuvan. Mutta huono provohan tuo on. On ap katellut Fjongan kuvia ja siitä sit päätti repästä. Huoh.

niin, mut ei ne sinne itsestään mee. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kysy ukoltas sen naisen numero,pitäs olla puhelimen loki tiedoissa tallessa jos on kerta sen kuvan lähettänyt ja kysy naiselta mikä on homman nimi niin mä tekisin ainakin

Tarkoittaako tuo lokitiedot soitettuja ja vastaanotettuja puheluita?

Se on joku Nokian puhelin, oisko vuoden vanha, en tiedä mallia.

Ajatella, jos joku meidän lapsista olis katsonut noita kuvia. )= Mulla on jotenkin pökkyrä olo, en voi uskoa, että tällaista tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja :
avaa se kuva ja katso "näytä tiedot" siellä näkee milloin kuva on puhelimeen tullut

Kuvassa ei näkynyt mitään lähetystietoja, näkyykö ne aina, jos kuva on lähetetty toisesta puhelimesta?

ei siin enää lähetys tietoja näy,vaan päivämäärä millonn se on puhelimeen otettu tai lähetetty

ota valikosta esiin loki ja siinä on sitten valikkomissä näkyy kellon kuva(josta näkee viime puhelut,ph.kestot ym..) ja sit siinä näkyy toinen valikko jossa on nuolet yläs ja alas ja paperipalan kuva,niin avaat sen. siitä näet aika pitkälle kaikki puhelut ja viestit lähtevät ja tulevat ja ei vastatut. siitä vaan alat etsiä.

Täytyypä vielä penkoa puhelinta, kun mies tulee kotiin.

En ensin tajunnut tuota Fjonga-viittausta tuossa yhdessä viestissä... hidas sytytys tänään. Mut joo, ei mun mielestä ollut Fjongan ahteri siinä kuvassa. Tukka oli lyhyempi, bändin nimikin mun mielestä eri.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Täytyypä vielä penkoa puhelinta, kun mies tulee kotiin.

En ensin tajunnut tuota Fjonga-viittausta tuossa yhdessä viestissä... hidas sytytys tänään. Mut joo, ei mun mielestä ollut Fjongan ahteri siinä kuvassa. Tukka oli lyhyempi, bändin nimikin mun mielestä eri.

Meinaat että vielä löytyy se puhelimesta?
Empä usko.....

Yhteistyössä