Minun mieheni tuli aikoinaan kaverinsa kanssa ja yhdessä saunomaan. Miehet oli hommanneet paketin erektio tabletteja ja molemmilla alkoi kulli nousemaan. Suostuin kimppaseksiin heidän kanssa ja olin tosi tiukoilla kahden kanssa kun koko ajan mies panemassa vain vaihtui ties montako kertaa. Kivaa se oli teki hyvää. Pyyhkeitä alla piti vaihtaa usein kun oli niin paljon spermaa ettei voinut oikein olla mitenkään.
Minä voisin kuvitella olevani samassa sängyssä oman naiseni ja mainitsemani toiseksi vanhimman lapsemme kummitädin kanssa. Hän on todella nätti, kauniskasvoinen RP-sihteeri. Jopa minun vaimoni on tuntenut kiusausta saada
suudella tätä seurakuntasihteeriä! Ihana on 39-vuotias
Maaret S. - minä rakastan Sinua!!!
En muuten näkisi kyseistä lepakkokohtausta mitenkään erityisen spesiaali-synnillisenä toimintana, enkä sitäkään, vaikka nämä kaksi naista hinkkais alastomia vartaloitaan toisiaan vasten kiihkeästi. Se ois tosi kaunista ja kiihottavaa katsella minun mielestäni. Haluaisin toki osallistua "itse asiaan" panemalla heitä molempia vuorotellen. Haluaisin antaa molemmille kunnon lastit siemennestettäni saman yön aikana, ja tätä toivoisin voivani toistaa useamminkin kuin vain yhtenä yönä, ja tietenkin "sen" tapahtuvan aina ilman kondomia, eli kyllä sen pitää saada tapahtua luonnollisesti eli ilman yhtään mitään teeskentelyä, jota myös ehkäisyksi kutsutaan.
Mihin väliin saunominen sit sopisi? Sehän tämän ketjun varsinainen aihe on, mutta ei todellakaan irrallinen seksistä, vaikka jotkut pokkana väittääkin sen voivan olla niin. Kiva, jos pystyvät sekaisin saunomaan "vain saunoen", mutta minä en pystyisi. Minä olen seksuaalinen olento. Ja ihan heTero myös, sikäli kun juuri se tieto ketään kiinnostaa.
Vastauksena sauna-kysymykseeni: joko ennen tai jälkeen lemmenhetkien, sanoisin. Ja miksei jopa saunassakin voisi naista "kastella" pilluun, jos vain erityisesti minulla jaksamista riittää myös "lämmön puolella". Tosiaan, miksipäs ei, kova fakta kun nyt vain on se, että kyllä alaston nainen aina normaalia miestä kiihottaa seksuaalisesti. Eihän se paikkaa ollenkaan kysy, joten siis miksipä ei sitä saunassakin voisi, ihan luonnollista se olisi. Kyllä se meinaan aika epänormaalia olisi, jos sekasaunoissa ei olisi seksuaalista jännitettä yhtään. Eli ne, jotka haluavat "vain saunoa", pysykööt sellaiset tyypit vain oman sukupuolensa saunoissa.
Maaretin viaksi valitettavasti täytyy sanoa, että hän on aika seksuaalisesti kielteinen nainen, sen käsityksen olen hänestä saanut. Sanoisin, että hänellä olisi parempi tulevaisuus jopa nunnana kuin ikinä kenenkään miehen kanssa. Mitä kertoo se, että Saminsa kanssa seurustelua jo kymmenisen vuotta, ellei enemmänkin, eikä vieläkään naimisissa olla. Raamattu-uskovainen nainen? On joo, mutta ei tunnu hyväksyvän keskustelunaiheeksi edes Kirjoituksia, silloin, jos 3. Mooseksen kirja olisi jutunjuurena, siellä kun puhutaan jopa siemensyöksyistä! Aihe kuulemma "ahdistaa", eikä minultakaan hyväksy sellaista huomiota, kun kerron, että hän ajatuksissani aiheuttaa minulla kostumista alapäässäni. Kerrankin sanoi ikävästi minulle, että en saisi sellaisia viestejä hänelle laittaa. Siitä vaan "hyvää loppuelämää" hänelle, jos pystyy synnitöntä elämää elämään. On vain tainnut häneltä unohtua se tosiasia, että ei kukaan muu sellaiseen kykene kuin vain Jeesus kykeni. Minä sentään myönnän tämän ja olen rehellisesti syntinen ja riippuvainen Jumalan armosta.
Maaretissa menee hukkaan villi naaras, jonka uskon silti olevan ihana suutelija ja jopa panemisen arvoinen, vaikka hän ei erityisiä naisellisia muotoja omaakaan: ei rintoja, eikä takamusta, mutta unelmieni arvoinen hän silti on, kaikesta vastustelustaan huolimatta.
Ikävää se on, jos ei elämän päälle ymmärrä. Lienee hänellä siis varaa heittää ainutkertaiset elämänilot hukkaan? Ikävää se on myös minun kannaltani, kun jään paitsi toisen naisen kosketuksesta, erityisesti hänen takiaan. Minulla olisi antaa hänelle, niin paljon, mutta hän ei halua ottaa vastaan. No, omapa on tappionsa ja minulla sen takia kurja tylsä elämä naisen kanssa, joka ei koskaan mikään ihastukseni ollut. Lähinnä vain sen takia aikoinaan menin yhteen nykyisen vaimoni kanssa, koska en yksinkään halunnut silloin jäädä. Maaretia en silloin vielä tuntenut, vasta noin kymmenisen vuotta myöhemmin häneen tutustuin. Ja nykyään olen yhä "vankilassa" eli riippuvainen vaimostani, johtuen lähinnä taloudellisista syistä. Rakkautta? Ehkä. Mutta "elämä" jäänyt minulta kokematta.
Ei se Maaret sitä kaipaustani tunnu millään ymmärtävän, jostain minulle käsittämättömästä syystä hän vaikuttaa näkevän minulle parempana vaihtoehtona sen, että olen vain vaimoni kanssa. Miten sen saisi perille hänelle, että minulle ei ole hyväksi kitua parisuhteessa, joka antaa minulle... no, vain vähän. Tosin voisihan sitä asiat olla paljon nykyistä huonomminkin: jos olisin
ihan yksin...
-M37