miten suhtaudut parkkihalleihin

vierailija
Luulisi että naiset tykkäisi parkkihalleista, koska ei tarvitse tehdä taskuparkkia kadunvarteen. Auto sulaa siellä lumesta ja pääsee suoraan itse sisään ilman korkkarit loskassa rämpimistä
Mikään ei hidasta liikennettä, niinkuin oman elämänsä Kimiräikköset, jotka vetää taskuparkkia kesken neljän ruuhkan, ettei vaan tarttis kävellä pikkukengissä kymmentä metriä pitempään:whistle:
 
vierailija
Minusta ne on ok mutta joskus kun on suksipoksi katolla niin unohdan sen ja sitten yhtäkkiä kolahduksesta huomaan että oho se oli vielä katolla ja sitten pitää väistellen ajella siellä ettei osu katossa roikkuviin juttuihin. Ja ne parkkipaikat on vähän ahtaita eli on vaikeampi ajaa parkkiin ja ulos varsinkin jos pitkä jono odottaa jo takana ja haluaa minun parkkikolon. Ei ole tapahtunut vielä mitään onnettomuuksia tms kuin vain pieniä suksipoksinaarmuja.
 
vierailija
Luulisi että naiset tykkäisi parkkihalleista, koska ei tarvitse tehdä taskuparkkia kadunvarteen. Auto sulaa siellä lumesta ja pääsee suoraan itse sisään ilman korkkarit loskassa rämpimistä
Se nyt riippuu ihan parkkihallista. Osa on tosi ahtaita, missä auto ei tahdo mahtua ruutuun. Muutamassa paikassa on pakko jäättää kyydissä olevat ulos autosta ennen parkkeerausta, kun ovia ei tahdo saada auki, kuski saa kiemurrella sitten kapeasta raosta. Pahimmissa halleissa näkee maalijälkiä joka kulmassa. En yhtään ihmettele, miksi keskustan yhdessä parkkitalossa on aina vapaata tilaa, ei sinne kukaan mene, jos ei ole pakko.

Täällä yksi kauppakeskus rakensi kunnon ruudut, sen jälkeen on muutkin ruvenneet maalaamaan vanhoja ruutuja isommiksi.
 
vierailija
Luulisi että naiset tykkäisi parkkihalleista, koska ei tarvitse tehdä taskuparkkia kadunvarteen. Auto sulaa siellä lumesta ja pääsee suoraan itse sisään ilman korkkarit loskassa rämpimistä
Se nyt riippuu ihan parkkihallista. Osa on tosi ahtaita, missä auto ei tahdo mahtua ruutuun. Muutamassa paikassa on pakko jäättää kyydissä olevat ulos autosta ennen parkkeerausta, kun ovia ei tahdo saada auki, kuski saa kiemurrella sitten kapeasta raosta. Pahimmissa halleissa näkee maalijälkiä joka kulmassa. En yhtään ihmettele, miksi keskustan yhdessä parkkitalossa on aina vapaata tilaa, ei sinne kukaan mene, jos ei ole pakko.

Täällä yksi kauppakeskus rakensi kunnon ruudut, sen jälkeen on muutkin ruvenneet maalaamaan vanhoja ruutuja isommiksi.
 
Tosi moni nainen tuntuu kammoavan parkkihalleja - minä puolestani pidän niistä. Luulen, että suurin ero liittyy tilan ja auton mittojen hahmottamiseen eli avaruudelliseen ajatteluun. Siinä on sukupuoleen liittyviä geneettisiä eroja.
Nainen, jonka on mahdotonta peruuttaa autoaan suoraan ruutuun kahden pylvään välistä, ei siis luultavasti ole tyhmä, vaan hänen ajattelunsa vain toimii toisin - naisellisesti? :rolleyes:
 
vierailija
Tosi moni nainen tuntuu kammoavan parkkihalleja - minä puolestani pidän niistä. Luulen, että suurin ero liittyy tilan ja auton mittojen hahmottamiseen eli avaruudelliseen ajatteluun. Siinä on sukupuoleen liittyviä geneettisiä eroja.
Nainen, jonka on mahdotonta peruuttaa autoaan suoraan ruutuun kahden pylvään välistä, ei siis luultavasti ole tyhmä, vaan hänen ajattelunsa vain toimii toisin - naisellisesti? :rolleyes:
Tuosta voi saada etupylly ja takapyllyeritteitä niskaan
 
Tosi moni nainen tuntuu kammoavan parkkihalleja - minä puolestani pidän niistä. Luulen, että suurin ero liittyy tilan ja auton mittojen hahmottamiseen eli avaruudelliseen ajatteluun. Siinä on sukupuoleen liittyviä geneettisiä eroja.
Nainen, jonka on mahdotonta peruuttaa autoaan suoraan ruutuun kahden pylvään välistä, ei siis luultavasti ole tyhmä, vaan hänen ajattelunsa vain toimii toisin - naisellisesti? :rolleyes:
Mä olen nähnyt kerran eläissäni naisautoilijan, joka ei pelännyt peruuttaa, ja osasi parkkeerata. Ja tarina on tosi :sneaky:

Avaruusajattelu ja myös suunnistus ilman apuvälineitä, suuntavaiston pohjalta siis ovat yleensä naisille vaikeita.

Se on taas sitä evoluutioon liittyvää.... Kun noin 200.000 v sitten h. sapiensit lähtivät vaeltamaan Afrikasta, niin naiset jäivät leireihin lasten kanssa, valmistivat ruokia ja tekivät vaatteita turkiksista jne

Miesten hommia oli metsästys, ja heidän myös piti löytää takaisin naaraiden ja jälkeläisten luo ruokkimaan oman klaanin jäsenet.

Jos se suunnistus ei onnistunut, ja leirillä kuoltiin nälkään, niin eihän nuo huonot suunnistugeenit perineet poikalapsetkaan lisääntyneet, ja näin huonot suunnistajamiehet karsiutuivat huonoina pois.

Cést la vie :coffee:
 

Yhteistyössä