miten sossun logiikka menee tässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ratas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ratas

Vieras
sossu katsoo täällä kohtuulliseksi eli maksettavaksi vedenkulutukseksi 25 euroa / kk / henkilö. entisessä asunnossani veden ennakko oli 10 euroa joten sain tuon sossulta kuukausittain. nyt tuli tälle kuulle tasauslasku 4 kk:n ajalta, ja olen saanut tässä kuussa uuteen asuntoon tukea ennakkomaksuun 20 euroa.

kysyn nyt ihmisiltä KOKEMUSTA asiasta, sillä mutu-tuntuma ja normaali logiikka ei mitenkään päde sossun päätöksissä.

Tukeeko sossu tuota neljää kuukautta takautuvasti tasauslaskuun 15 e x 4 vai tuumiiko että olen jo tältä kuulta saanut veteen 20 euroa, ja antaa vain loput 5 euroa?

ps. koska sossukysymykset yleensä keräävät mielensäpahoittajia kun tällä tavoin heidän palkallaan elellään, niin olen jo saanut työpaikan.

Mä en nyt yhtään tajunnut tuota.

Siis oletko pitkään asunut siinä asunnossasi? Ja vesi lasku kuukaudessa on 25€ / kk niin sulla?
Ja siis oliko se tasauslasku neljältä kuukaudelta 60 € ?
Oletko saanut uuteen (?) asuntoosi joka kuukausi (niiltä tasauslaskun kuukausilta ) rahat vesilaskun hoitoon ja paljonko ?

[QUOTE="ööh";29811968]Onko sillä loppuenlopuks niin väliä? ei kyse ois kuitenkaan niin suuresta summasta.[/QUOTE]

koska aloitan työt en saa ensi kuukaudelle mitään muita tukia kuin takautuvan työmarkkinatuen, on väliä. ihan siis sillä ettei rahaa ole yksinkertaisesti vuokranmaksun jälkeen hyvä kuin ruokaan, niin tottamooses on väliä saanko 60 vai 5 euroa.

Yhteistyössä