A
akkeli
Vieras
Meillä on ollut kaksi koiraa, huonolla menestyksellä. Ei siitä johtuen huonolla, ettemme olisi hoitaneet tai tykänneet tmv, vaan muista syistä.
Mutta. NYT viimein tajuan, etten ole koiraihminen OLLENKAAN.
Kuinka joku voi jaksaa sellaista otusta, joka kokoajan vaatii huomiota, olematta silti kovinkaan älykäs? Kokoajan sellanen "katso mua, paijaa mua, huomaa mut, lääh-lääh, olen tässä, joko huomaat, rapsuta vähän"....siis huhhuijaa...
Rakastan eläimiä ja tykkään koiristakin, mutta se niiden LOPUTON huomiontarve ja ennenkaikkea MITTAAMATON MIELLYTTÄMISENTARVE ottaa päähän!
Miksi koira tekee itsestänsä niin alistuvan?? Miksi sen tarvii miellyttää?
Joo, koira on koira ja monelle se juuri siksi sopii.
Minua ärsyttää se jatkuva miellyttäminen ja huomaa-huomaa-huomaa-juttu...
Kissat rulettaa meillä.
Sellaista sopivaa ylväyttä ja itsenäisyyttä odotan eläimeltä(kin)...sopiiko siihen sarjaan muut, kuin kissat? Kertokaahan!
Lisäys: EN halua loukata ketään ja ymmärrän, jos rakastat omaa mussuasi, mutta minä EN ymmärrä, miksi minulla nuo em. piirteet koirassa niin rasittaa...
Mutta. NYT viimein tajuan, etten ole koiraihminen OLLENKAAN.
Kuinka joku voi jaksaa sellaista otusta, joka kokoajan vaatii huomiota, olematta silti kovinkaan älykäs? Kokoajan sellanen "katso mua, paijaa mua, huomaa mut, lääh-lääh, olen tässä, joko huomaat, rapsuta vähän"....siis huhhuijaa...
Rakastan eläimiä ja tykkään koiristakin, mutta se niiden LOPUTON huomiontarve ja ennenkaikkea MITTAAMATON MIELLYTTÄMISENTARVE ottaa päähän!
Miksi koira tekee itsestänsä niin alistuvan?? Miksi sen tarvii miellyttää?
Joo, koira on koira ja monelle se juuri siksi sopii.
Minua ärsyttää se jatkuva miellyttäminen ja huomaa-huomaa-huomaa-juttu...
Kissat rulettaa meillä.
Sellaista sopivaa ylväyttä ja itsenäisyyttä odotan eläimeltä(kin)...sopiiko siihen sarjaan muut, kuin kissat? Kertokaahan!
Lisäys: EN halua loukata ketään ja ymmärrän, jos rakastat omaa mussuasi, mutta minä EN ymmärrä, miksi minulla nuo em. piirteet koirassa niin rasittaa...