Miten sitä suhtautuu omaan vartaloon niin hankalasti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Williviini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Williviini

Aktiivinen jäsen
01.09.2005
6 620
0
36
Vantaa
Vaatekaupassa katselen vaatteita ja sieluni silmissä näen kuin hyvältä joku vaate päällä näytän. Mietin ylä- ja alaosia ja omassa mielessäni näytän kivalta seksikkäältä. Mutta sitten iskee karu tosuus kun menee koppii sovittamaan vaatetta, niin näyttää ihan :o :x Aivan masentavaa.

Tarttisin varmaan sellasen nätti nakuna ohjauksen... tuliskohan Suomeen sellainen :saint: tykkään siitä ohjelmasta, kun siinä ei ketään leikellä. Vaan muilla tavoilla ihmiset saadaan tyytyväiseksi.

Muutenkin olis kiva nähsä itsensä toisten silmin. Miltäköhän silloin näyttäis?

En tiiä mistä ohjauksesta on kyse, mutta kuulostaa just siltä että mä tarttisin sellasta kanssa.. mä tykkään sovitella ja ostaa vaatteita, mutta siinä vaiheessa kun tarvis lähteä jonnekin ( juhliin, kauppaan, töihin.. ) niin mikään ei ole hyvä ja kaikista paistaa suunnaton vararengas.. |O mun mielestä siis..

Tuttuja aatoksia. Mä joskus kuukausi sitten sovittelin juhlamekkoja kaupassa ja sovituskopissa repeilin; mä näytin ihan helvetin hirveeltä :laugh: :xmas: Yks rätti oli ihan ylitse muiden. Se onnistui ilmiömäisellä tavalla korostamaan juuri mun vartaloni heikoimpia alueita eli väsähtäneitä tissejä ja taikinavatsaa :p Reidetkin näyttää usein sovituskopeissa leveiltä kuin ladonovet.

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
En tiiä mistä ohjauksesta on kyse, mutta kuulostaa just siltä että mä tarttisin sellasta kanssa.. mä tykkään sovitella ja ostaa vaatteita, mutta siinä vaiheessa kun tarvis lähteä jonnekin ( juhliin, kauppaan, töihin.. ) niin mikään ei ole hyvä ja kaikista paistaa suunnaton vararengas.. |O mun mielestä siis..

Nätti nakuna, taitaa olla nelosen relitysarja.

Sitä näkee itsensä niin yksipuolisesti, ja varmaan jumiutuu ostamaan tietynlaisia vaatteita. Niin ei näekkään sellaisia jotka vois pukea itseään.

Niin ja se on huvittavaa kun muut ei kiinnitä "sinussa" yhtään samoihin asioihin kuin itse.

Alkuperäinen kirjoittaja tässä sulle kommentti:
No ilmeisesti et vielä tiedä millaiset vaatteet sopii sun kropalle. Löytyiskö jotain opusta ihan vaikka kirjastosta eri vartalotyypeille?

Meinaaksä että jos en näe peilistä itseäni sellaisena kuin olen niin näkisin sen jostain kirjasta? heh

Onkos sulla mies(tä )? :saint:
Mä kun yks päivä katoin että onko ahteri levinnyt (tässä kun raskaana ollaan ) niin mies oikein tuohtuen sanoi että se mitään ole levinnyt, hyvältä näyttää. :heart:
Siihen loppui taas mun murehtimiset!

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Tuttuja aatoksia. Mä joskus kuukausi sitten sovittelin juhlamekkoja kaupassa ja sovituskopissa repeilin; mä näytin ihan helvetin hirveeltä :laugh: :xmas: Yks rätti oli ihan ylitse muiden. Se onnistui ilmiömäisellä tavalla korostamaan juuri mun vartaloni heikoimpia alueita eli väsähtäneitä tissejä ja taikinavatsaa :p Reidetkin näyttää usein sovituskopeissa leveiltä kuin ladonovet.

Tänään kävin kattomassa mekkoja, etsin jotain kivaa kaverin häihin. Näinkin pari tosi nättiä mekkoa. Mutta tosiaan kun ne laittoi päälle niin korostivat mahaa yms.

Valaistus noissa kopeissa on muuten ihan hirvee. Oman kodin valoissa ei näytä yhtään niin hirveeltä..

Yhteistyössä