Miten sinun suhteesi säilyi sisarukseesi, jos....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietintää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietintää

Vieras
hänelläkin oli / on vaikeuksia lapsensaamisessa, mutta että sinä kuitenkin tulit ekana raskaaksi?

Miten siis sisaruksesi otti vastaan uutisen, kun kerroit hänelle, että meille on tulossa vauva?

Entä pyysitkö sisarustasi vauvalle kummiksi? Suostuiko hän pyyntöösi?

Ja kun vauva oli jo syntynyt, miten sisaruksesi suhtautui vauvaan ja tapasitteko yhtä usein mitä ennen vauvaa vai harvenivatko tapaamiset?

Mun isosisko yritti lasta monta vuotta ja mä sain siinä ajassa kolme lasta, ennen kuin hän sai ensimmäisensä. Vauvauutiset sisko otti aina vastaan hyvin, ja on esikoisen kummi.
Tavattiin kuten ennenkin, ja sisko tykkäsi kovasti hoitaa mun lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja mietintää;27453306:
hänelläkin oli / on vaikeuksia lapsensaamisessa, mutta että sinä kuitenkin tulit ekana raskaaksi?

Miten siis sisaruksesi otti vastaan uutisen, kun kerroit hänelle, että meille on tulossa vauva?

Entä pyysitkö sisarustasi vauvalle kummiksi? Suostuiko hän pyyntöösi?

Ja kun vauva oli jo syntynyt, miten sisaruksesi suhtautui vauvaan ja tapasitteko yhtä usein mitä ennen vauvaa vai harvenivatko tapaamiset?

Lapsen saaminen ei ole kilpailu, eikä sisarusta ole pakko pyytää kummiksi.

sain esikoiseni enen isosiskoani,no se sai vuodenpäästä omansa..on mun pojan kummi mutta katkera olen edelleen ettei mua kutsunut/pyytänyt kummiksi(siksi en osta esim.sen muksuille lahjoja)

Yhteistyössä