Miten siinä aamullisessa raskaustestissä kävi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vasta testin tein ja se oli nega. Näin arvelinkin olevan mutta silti kyllä pettynyt olo. Nyt alan sitten huokailemaan ja ihmettelemään että missäs ne mun menkat on :(
Ihanaa että jollaki on jaksanut kiinnostaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä harmaa se täällä:
vasta testin tein ja se oli nega. Näin arvelinkin olevan mutta silti kyllä pettynyt olo. Nyt alan sitten huokailemaan ja ihmettelemään että missäs ne mun menkat on :(

"Hali". Oikeesti jännitti sun puolesta ja hymyilytti :) Mukavaa plussan odotusta, kyllä se tärppää ennenpitkää, vaikka nyt kävikin näin. Kiitos kun kerroit meillekin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja minä harmaa se täällä:

"Hali". Oikeesti jännitti sun puolesta ja hymyilytti :) Mukavaa plussan odotusta, kyllä se tärppää ennenpitkää, vaikka nyt kävikin näin. Kiitos kun kerroit meillekin.

Täällä on niin ihana ku saa virtuaali tukea ;) Nämä kun on niin salaisia asioita ettei niistä puhu kun miehensä kanssa ja kuitenkin muillekin haluaa jakaa :) Harmailijana se onnistuu.

Yhteistyössä